Група 2‎ > ‎

Драгица Богојевић

Пољопривредна школа са домом ученика, Футог - наставница

Напредовање

 1.МОДУЛ
 2.МОДУЛ
3.МОДУЛ
4.МОДУЛ
5.МОДУЛ
 ЗАВРШНИ
 

 
 
 
 
 

5 модул - 17 задатак

поставио/ла Драгица Богојевић 17.03.2017. 19:10

Изабрала сам ниво рефлексије Примена. 

4 модул - 15 задатак

поставио/ла Драгица Богојевић 12.03.2017. 21:39   [ ажурирано 13.03.2017. 11:55 ]

Креирала сам сајт под називом Планирање каријере. Сајт ће ми послужити у обради наставне теме Улазак у свет рада и професионалног образовања за  4 разред грађанског васпитања. Сајт уједно могу користити сви ученици заинтересовани за развој своје професионалне каријере. 
Странице сајта:

 Почетна:    https://goo.gl/sBn2B5                              


Каријерно информисање:         https://goo.gl/RrCeCN

Каријерно саветовање:                    https://goo.gl/7VeOyH

У сусрет запослењу:              https://goo.gl/rBwgxd
 

Контакт: https://goo.gl/9tQFqS


3 модул-12 задатак

поставио/ла Драгица Богојевић 03.03.2017. 04:10   [ ажурирано 03.03.2017. 04:11 ]


- За овај задатак користила сам алат/сервис јутјуб
- Назив плејлисте је Људска права
- Имам више идеја како осмислити час у којем ћу користити плејлисту, а заједничко је да се на једном часу користи један снимак. Након гледања снимка може да се организује дискусија у групи или визуелно представљање       кроз цртање или графички приказ теме часа, спровођење анкете у школи на дату тему (преко упитника или снимањем анкетираних). У зависности од идеје, на часу се може подстицати више врста интелигенције:              лингвистичка, инерперсонална, интраперсонална, логичка, визуелна.
 




3 модул - 14 задатак

поставио/ла Драгица Богојевић 28.02.2017. 18:57

Ја сам вредновала задатак колегинице Оливере Тасић под називом Астабилни мултивибратор.

У процесу вредновања отежавајуће ми је било тотално непознавање материје која се обрађује. Можда бих имала више идеја и сугестија које би помогле колегиници у креирању нових задатака. Имала сам понекад дилему око когнитивних процеса који се активирају задатком. Лакши део посла ми је био формулација задатка. За мене, креирање и вредновање задатака на овај начин представља један креативни изазов и искорак у нешто ново и занимљиво што до сада нисам радила.

3 модул- 13 задатак

поставио/ла Драгица Богојевић 28.02.2017. 17:29   [ Ажурирао/ла 08.03.2017. 01:05 Биљана Радовић ]

Мој рад носи назив Израда плана акције

2 модул - 10 задатак

поставио/ла Драгица Богојевић 21.02.2017. 09:18

  • креирала сам текстуални документ са две уметнуте слике/знака које сам претражила и преузела користећи Гоогл претраживач за слике
  • документ представља позив за пролећну акцију добровољног давања крви и креиран је за школску књигу обавештења

2 модул - 9 задатак

поставио/ла Драгица Богојевић 20.02.2017. 17:12   [ ажурирано 20.02.2017. 17:27 ]

Задатак сам урадила. Препоручила сам програм: Слободна зона у основним и средњим школама-филм као помоћно наставно средство у настави грађанског васпитања.

2 модул - 8 задатак

поставио/ла Драгица Богојевић 20.02.2017. 15:45

Школске обавезе:https://calendar.google.com/calendar/embed?src=8e7tvshrpdg7vo47ie1uah9lho%40group.calendar.google.com&ctz=Europe/Belgrade

Школске обавезе


1 модул - 5 задатак

поставио/ла Драгица Богојевић 19.02.2017. 10:38   [ ажурирано 20.02.2017. 14:34 ]

  • У представљању сам навела основне информације о себи и поставила фотографију са сајта школе у којој радим.
  • Мој пост у ГАзГГ



1 модул - 6 задатак

поставио/ла Драгица Богојевић 19.02.2017. 10:28   [ ажурирано 20.02.2017. 14:25 ]

 Изабрала сам слику CutPaste





CutPaste. (2017). Retrieved from http://cutpastecraftfest.blogspot.rs/2009/09/cutpaste-sustainable-craft-fest-makers.html

1-10 of 12