Група 2‎ > ‎

Наташа Миладиновић

ТШ "Колубара" Лазаревац - наставница

Напредовање

 1.МОДУЛ
 2.МОДУЛ
3.МОДУЛ
4.МОДУЛ
5.МОДУЛ
 ЗАВРШНИ
 

 
 
 
 
 

5. МОДУЛ - 17. задатак

поставио/ла Nataša Miladinović 06.03.2017. 02:19

Изабрала сам шести степен рефлексије - креирање:

4. МОДУЛ - 15. задатак

поставио/ла Nataša Miladinović 05.03.2017. 10:43   [ ажурирано 05.03.2017. 11:10 ]

Сајт је направљен као место где моји ученици и студенти могу да преузму материјале за рад и да приступе корисним линковима. То ми је тренутно најпотребније у раду. Овде је лакше и прегледније постављати линкове и материјале за ученике, него што то рад у Блогеру, који тренутно користимо, допушта. Оно што је постављено на сајт само је почетак. Пре свега сам се трудила да покажем познавање рада у Гугл сајтовима, обзиром да се њ креирање одвија у оквиру семинара.

За нови сајт сам се определила јер је једноставан за коришћење и одличан за оно за шта сам га наменила збод прегледности. Такође, подсећа ме на рад у Виксу, са којим сам се већ играла. Уколико бих се одлучила да организујем часове искључиво путем интернета, креирала бих „стари“ сајт, јер свакако даје више опција.

Креиране странице:

*У оквиру ове странице креиране су подстранице за сваку језичку вештину понаособ, као и посебна подстраница за задатак који је урађен у претходном модулу. Задатак сам употребила као водич ученицима и студентима за употребу Гуглових докумената у учењу енглеског језика.

3. МОДУЛ - 14. задатак

поставио/ла Nataša Miladinović 26.02.2017. 05:22

Вредновала сам следећи задатак:
Драгана Стокић - Веб-читачи. Претраживачи, претраживање и коришћење података са интернета 

Оно што сам приметила након првог читања задатака је да је колегиница врло кратко, али јасно описала задатке и добро их је поставила у захтеване категорије, те ми је било једноставно да разумем процес рада. 

Оно што ми је било тешко јесте покушај да "прочитам" оно што није написано. Морам да претпоставим да би била коришћена питања која би ученике водила кроз сазнајни процес. 

Оно што ми је било најтеже је да предложим вежбе, тј. кораке који би конкретно били коришћени, обзиром да у материју нисам упућена у оној мери у којој је један наставник информатике. Потрудила сам се да дам предлог за вежбе које би могле бити коришћене и које бих вероватно и сама користила уколико бих са својим ученицима обрађивала исту тему. Наравно, све то може и треба да буде много креативније него што би и колегиница и ја могле тренутно да смислимо. Ово је само један прозор у могућности које смо тренутно успеле да откријемо, обзиром на огроман број апликација које постоје.

Како сам се осећала? Осећам се увек испуњено и задовољно када сазнајем нешто ново. Најслађи замор на свету - замор спознаје.

3. МОДУЛ - 13. задатак

поставио/ла Nataša Miladinović 26.02.2017. 03:42

Наташа Миладиновић - Новац кроз векове

Зарад лакше прегледности, прилажем и текстуални документ.

2. МОДУЛ - 10. задатак

поставио/ла Nataša Miladinović 16.02.2017. 09:18

Креирала сам текстуални документ. 
У питању је наставни материјал за ученике. 
Тема је преглед времена у енглеском језику.

1. МОДУЛ - 7. задатак

поставио/ла Nataša Miladinović 15.02.2017. 04:10

Извор који сам вредновала: 

1. МОДУЛ - 5. задатак

поставио/ла Nataša Miladinović 15.02.2017. 03:20

Пост у заједници

Представила сам се укратко, поставила колаж фотографија и у коментару оставила линк ка свом профилу на сајту Линкедин.

2. МОДУЛ - 9. задатак

поставио/ла Nataša Miladinović 15.02.2017. 02:34

Задатак сам урадила.
Навела сам семинар "Школа будућности Е-алати у настави".

2. МОДУЛ - 8. задатак

поставио/ла Nataša Miladinović 15.02.2017. 02:13   [ ажурирано 15.02.2017. 02:30 ]

Адреса календара

Школске обавезе


1. МОДУЛ - 6. задатак

поставио/ла Nataša Miladinović 14.02.2017. 08:31










Dahl, J. (2007). Thoth, ancient Egyptian god often depicted as an ibis-headed man. Based on New Kingdom tomb paintings.. [image] Available at: https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Thoth.svg [Accessed 14 Feb. 2017].

1-10 of 12