Група 2‎ > ‎

Оливера Тасић

Машинско-електротехничка школа, Бор - наставница

Напредовање

 1.МОДУЛ
 2.МОДУЛ
3.МОДУЛ
4.МОДУЛ
5.МОДУЛ
 ЗАВРШНИ
 

 
 
 
 
 

5. МОДУЛ - 18. задатак

поставио/ла Оливера Тасић 16.03.2017. 09:42

Одабрала сам апликацију PowToon, за израду анимираних онлајн презентација. Тражећи разне наставне садржаје на Интернету,  наилазила сам на овакве презентације, али нисам знала како се израђују. Сада ми се пружила могућност да покушам да направим неку сличну презентацију. Некако ми је најлепше да ове презентације гледам преко Јутјуба, па сам свој први пројекат поставила на Јутјуб и уградила га на свој сајт. Нисам баш задовољна, али, можда ћу боље упознати могућности апликације када будем имала више времена. 
Волим да наставне садржаје приказујем уз помоћ презентација, али не волим да се експонирам онлајн. Међутим, одлично сам се забављала, користећи ову апликацију, па ћу вероватно још неко градиво презентовати ученицима на овај начин.
Апликацију сам повезала са диском. Прегледала сам и апликације које нуди Хром. Има оних које сам користила и користим, па сам се, ради реализације задатка,  одлучила за ову нову.

Линк ка страници на сајту:


Линк ка прилогу на Јутјубу:

5. МОДУЛ - 17.задатак

поставио/ла Оливера Тасић 13.03.2017. 10:32

Одабрани степен рефлексије је "Разумевање", а линк до мог поста је:

4.МОДУЛ - 15.задатак

поставио/ла Оливера Тасић 10.03.2017. 10:28

Мој сајт би требао да послужи као курс за један предмет у школи. Ако сам добро схватила, може се уређивати више сајтова, нпр. за више предмета. Изабрала сам старе сајтове без неког посебног разлога, можда зато што се овај семинар ради на старом сајту, или зато што је упутство дато уз саму лекцију.
Странице мог сајта су:

3.МОДУЛ - 12.задатак

поставио/ла Оливера Тасић 02.03.2017. 09:21

На Јутјубу сам формирала плејлисту: "Бројни системи и конверзија бројева између различитих бројних система". Линк:


Мислим да се подстиче визуелна и математичка интелигенција. Управо ових дана следе ове лекције, па ми је намера да ученике упутим на ове прилоге, како би лакше схватили проблематику.

3. МОДУЛ - 11. задатак

поставио/ла Оливера Тасић 01.03.2017. 09:53

Спејсис бих могла да користим нпр. овако:
-као домаћи задатак задам ученицима да на одређену тему пронађу на Интернету (или другачије) прилог и поставе га у виду текста, слике или линка.
- ја то прегледам, изаберем најзанимљивије прилоге...
- на часу дискутујемо, похвалим највредније...
Рецимо, мени би то било згодно за предмет "Обновљиви извори енергије", нпр. треба поставити прилоге о соларним електранама код нас и у свету, или о малим хидроелектранама, или о коришћењу геотермалне енергије...    

3.МОДУЛ - 14.задатак

поставио/ла Оливера Тасић 28.02.2017. 23:56

Не волим да вреднујем колеге, па ми ова врста задатака тешко пада. Рад који сам требала да вреднујем је одговарао мојим схватањима, кроз задатке сам успела да видим ток часа са овом наставном јединицом и није ми било тешко да извршим анализу.

3. МОДУЛ - 13.задатак

поставио/ла Оливера Тасић 28.02.2017. 12:32   [ ажурирано 28.02.2017. 12:37 ]

Питања у табели се односе на лекцију Астабилни мултивибратор. Линк је:

2. МОДУЛ - 10. задатак

поставио/ла Оливера Тасић 23.02.2017. 13:46

Направила сам презентацију са насловом МУЛТИВИБРАТОРИ, са идејом да она представља наставни садржај за ученике, односно део припреме за час (два часа). 

2. МОДУЛ - 9. задатак

поставио/ла Оливера Тасић 21.02.2017. 08:44

У заједничкој табели сам описала семинар: "Нова школа-Вишефронтална настава" (Центар за унапређење наставе "Абакус") и зимско-летњу школу Вебциклопедија2:Изокренута учионица и вебалати за њену примену (Заједница која учи "Сазнање"). 

2. МОДУЛ - 8. задатак

поставио/ла Оливера Тасић 20.02.2017. 11:39

Школске обавезе: https://calendar.google.com/calendar/embed?src=drmae81hecnub46kk1aodmd9ac%40group.calendar.google.com&ctz=Europe/Belgrade

Школске обавезе


1-10 of 14