Група 2‎ > ‎

Зоран Алексић

ОШ "Др Драган Херцог" Београд - директор

Напредовање

 1.МОДУЛ
 2.МОДУЛ
3.МОДУЛ
4.МОДУЛ
5.МОДУЛ
 ЗАВРШНИ
 

 
 
 
 
 

5. МОДУЛ - 17. задатак

поставио/ла Zoran Aleksic 08.03.2017. 01:17

Одлучио сам се за 4, анализу, али када боље размислим, у блогу сам више писао о свему осим о анализи на начин на који би о њој можда требало писати. Имам утисак да се све прожима, па сам интуитивно био вођен тиме. Видим да сам насловљен као Коки, да Вас не збуни. Пре седам година почео сам да пишем блог, на Блогеру, о путовању у Сирију, али у једном тренутку сам одустао, међутим налог је остао. Надам се да не смета, суштина је важна. Велики поздрав!

4. МОДУЛ - 15. задатак.

поставио/ла Zoran Aleksic 07.03.2017. 02:32

Ево овако стоје ствари!

Костур и модел сајта је направљен. У основи, имао сам идеју да то буде платформа,пре свега за ученике који похађају ликовну секцију, али и за остале који имају афинитета према уметности.

Замишљен је као простор у коме ће се преплитати историја уметности и практични рад. Подељен је према гранама ликовне уметности, с тим што је предвиђена и анимација с обзиром да постоји много  бесплатних програма, а и оних који се купују у којима се може радити све везано за анимацију, филмску монтажу и монтажу звука. Можда је то и једини део који би могао да се ради директно на рачунару. Чак и ју тјуб има опције да директно на њему можете уводити ефекте и монтирати филмски материјал.

Сложићете се да ликовна уметност још увек зависи од материјала који нису толико у сфери виртуелног, па је тешко дати задатке који се могу радити он лајн, или кроз платформу. Наравно, постоји фото шоп, пеинт и још неки програми али они су само поштапалице и имају примену у дизајну. Наравно, кроз рад у ликовној секцији   дошли би до тога. Елем, да не дужим превише. Радио сам у новој верзији, и као што сте написали она има мање опција, али опет превише могућности може да збуни и да се човек нађе у лавиринту из ког нема излаза.

Линкови:

  1. goo.gl/hdR0mu
  2. goo.gl/fNV9wP
  3. goo.gl/eiGrGh
  4. goo.gl/tnLTBa
  5. goo.gl/PXxwCy
  6. goo.gl/kaepjG
  7. goo.gl/Xr81Uw
Сајт предвиђа и популаризацију ученичких радова на страници "радови ученика". Могућности су велике. И што је најважније, идеје постоје.

У нади да сам одговорио на задатак, пошто ми је увек тешко, мислим када треба да урадим нешто што се изричито захтева од мене, желим Вам све најбоље, и, уживајте у овим позним, зимским данима.

3. МОДУЛ - 14. задатак.

поставио/ла Zoran Aleksic 27.02.2017. 23:11

Као што сам написао колегиници Ивани у задатку, уживао сам анализирајући њен рад. Тема коју је одабрала мени је веома блиска, јер сам за неку моју изложбу правио папир. А имао сам и задовољство да присуствујем изради папира на Охриду, у радионици где се од дрвета правио папир. То је незаборавно искуство. Е сад, ја о папиру више, али једноставно, можда је и то доказ колико бивамо отуђени и склони смо да занемаримо нама блиске ствари и појаве, а да не знамо које нам све могућности пружају. Да, сада мислим на папир, али колико је тога око нас што је подређено и занемарено "новотаријама" које нам се увлаче све више под кожу и без којих све мање можемо да замислимо сопствени живот, тако да полако постајемо најблаже речено зависници, а у најгрубљој варијанти потпуно паралисани. Али то је нека друга тема. Ја, као што сам већ написао, мислим у неком од претходних постова, мало сам испао из фазона, али оно што радим обилазећи часове својих колега је подршка. А то свима нама треба. Некако тако сам доживео овај задатак. И, не треба бити строг судија.

3. МОДУЛ - 12. задатак.

поставио/ла Zoran Aleksic 21.02.2017. 02:55

Користио сам  Гугл - уметност и култура. Неке посебне алате нисам користио осим што сам укуцао тржени појам, и он ми је дао све што се тиче модерне уметности. Претпостављам да то тако функционише, јер на сличан начин то може да се уради у Јутјубу са плеј листама. А можда и грешим, ко ће га знати... Чудан је ГУГЛ, са свим свијим замакама, хе хе... У суштини, то сам и тражио, јер у настави, посебно у раду са средњошколцима или у некој стручној средњој школи, какве су уметничке, од значаја би било да на једном месту ученици могу да се упознају са свим примерима онога што историја уметности назива Модерном. Акценат је на развијању визуелног начина размишљања, као и упознавање са једном епохом која је померила границе у уметности. У настави у сваком случају може да нађе примену, јер олакшава приступ информацијама сваке врсте.

3. МОДУЛ - 11. задатак.

поставио/ла Zoran Aleksic 20.02.2017. 01:07

Гуглову алатку "Спејсис" могуће је користити у раду са ученицима као форму у којој би ученици износили мишљења о некој теми, али и као простор у коме би се обављале консултације и размена искустава. Наравно, то је можда само површан осврт на све могућности које алатка пружа, а које би се коришћењењм могле довести до савршенства.

3. МОДУЛ - 13. задатак

поставио/ла Zoran Aleksic 19.02.2017. 00:48   [ Ажурирао/ла 28.02.2017. 11:24 Семинари Сазнања ]

2. МОДУЛ - 10. задатак.

поставио/ла Zoran Aleksic 18.02.2017. 00:25   [ ажурирано 18.02.2017. 04:11 ]

Урадио цртеж, некако ми је то најлакше, с обзиром да је изборни задатак. Тема би могла да буде "Цртеж линијом", то се учи у петом разреду, али овог пута је то мени мање важно. Занимала ме техника како и шта, мада сам то раније радио са неким мојим документима, али било је више интуитивно, а сада... па наслутио сам принцип и систем како то функционише. Захвалан!

2. МОДУЛ - 9. задатак.

поставио/ла Zoran Aleksic 17.02.2017. 23:58

Задатак обављен!

Назив семинара:

Инклузивно образовање и индивидуални образовни план

2. МОДУЛ - 8. задатак.

поставио/ла Zoran Aleksic 17.02.2017. 11:44

 Школске обавезе:


Школске обавезе


1. МОДУЛ - 7. задатак.

поставио/ла Zoran Aleksic 17.02.2017. 01:41

Ово ми је било забавно. Поздрав!

Дигитално прчкање по мозгу

Прикажи приказ српског превода књиге Николаса Кара - Теофил Панчић

1-10 of 14