Група 4‎ > ‎

Анђа Симић

Медицинска школа, Нови Сад - школски библиотекар

Сваки задатак предајете покрећући нови пост. Пост именујете по модулу, редном броју задатка са цртицом између. На пример: 1. МОДУЛ - 1. задатак
Видео-упутство за покретање и уређивање поста погледајте ОВДЕ.

3. МОДУЛ - 15. задатак

поставио/ла Анђа Симић 14.03.2018. 10:48


Као професор страног језика сматрала сам да би ученицима била од користи Гугл апликација Virtual Keyboard. С обзиром да се ученици теже сналазе са распоредом слова на руској тастатури јер их не виде на тастатури коју ми, иначе, користимо, а и због могућности директне претраге путем Google Search, You Tube и повезаности са другим друштвеним мрежама.. Корисном сматрам и апликацију Translator for all languages, поготову ако речник није при руци, па сам и њу повезала на Гугл диск и изабрала за овај задатак. Овај начин рада може бити од користи ученицима који из било ког разлога нису присуствовали настави или једноставно желе своје знање да допуне и утврде. Ово је линк до Гугл документа у коме сам описала задатак:
https://docs.google.com/document/d/1ffSodvLEvI081q_tUVQSZrZf0y58rqeH5tpGZbr-Rhs/edit?usp=sharing  

5. МОДУЛ - 20. задатак

поставио/ла Анђа Симић 10.03.2018. 05:55   [ ажурирано 12.03.2018. 08:41 ]

У оквиру овог задатка креирала сам блог под називом Дрво живота. Дрво живота је назив часописа ученика наше школе. Узела сам исти назив за блог јер сам желела да на овом блогу објављујемо литерарне радове ученика наше школе. За ову прилику изабрала сам неколико радова ученика објевљених у претходним бројевима часописа. Распоредила сам их и дала им ознаке према жанру: поезија (3 рада), проза (1 рад) и критички прикази (1 рад). На првој страници блога поставила сам садржај везан за тумачење симбола Дрво живота. У плану је укључивање ученика у рад на уређивању блога и постављању нових садржаја. Тема приказа је: једноставна (погледала сам и друге могућности али за сада бих се задржала на овоме управо због једноставности). Постављени су гаџети: Google преводилац, ознаке, архива чланака, популарни постови, листа читалаца и мој скраћени профил.  Ово је линк до блога: https://djackilist.blogspot.rs/

2. МОДУЛ - 11. задатак

поставио/ла Анђа Симић 08.03.2018. 05:56   [ ажурирано 08.03.2018. 05:59 ]


Идеју за креирање Гугл документа у оквиру овог задатка дала је колегиница Пирошка Сегеди. Мене је позвала за сарадника и ја сам позив прихватила. Осмислиле смо задатак и одредиле намену а наслов се, логично, наметнуо сам по себи - ВИШЕЈЕЗИЧКИ РЕЧНИК. Искрено, веееелики део задатка је одрадила колегиница Пирошка а мој удео се свео на уношење одговарајућих еквивалената из руског језика у одређену колону. По речима колегинице Пирошке то ће бити иницијални тест за њене ученике али применљив је и за ученике наше школе с обзиром да је латински језик за медицинску школу "део струке". Речи су, поред исцрпно представљених латинских термина, дате још и на грчком, српском и руском језику. За посвећене - гозба! Задатак је одрађен у Гугл табели. На задатку смо радиле исцепкано (део по део током више дана). Током рада за договор смо углавном користиле имејл. Завршен задатак је колегиница Пирошка сместила у дељену фасциклу, ја сам га погледала и, након тога, приступила писању овог поста и слању обавештења о томе да је задатак завршен. Ово је линк до фасцикле: https://drive.google.com/drive/folders/1Rsd-4hpyB3N_Dkkr1dVpXlOwb8w-wX7Q

5. МОДУЛ - 19. задатак

поставио/ла Анђа Симић 07.03.2018. 12:35   [ ажурирано 07.03.2018. 12:37 ]


У оквиру овог задатка поставила сам пост на нивоу Памћење под насловом Напредовање кроз Гугл-пространство. Ово је линк до поста: http://googlerenesansa.blogspot.rs/2018/03/blog-post_34.html

као и пост на нивоу Анализа под називом Виртуелна екскурзија - Анализа. Ово је линк до постаhttp://googlerenesansa.blogspot.rs/2018/03/blog-post_26.html

4. МОДУЛ - 17. задатак

поставио/ла Анђа Симић 07.03.2018. 11:22

 У оквиру овог задатка позвала сам колегиницу Пирошку Сегеди и дала јој дозволу да уреди страницу на мом сајту Руски језик кроз ваннаставне активности.   
Колегиница је креирала нову подстраницу под називом Изучавање антике у руској литератури ( у оквиру странице За језичке гурмане)  Линк до ње је:    https://goo.gl/i8aSnn

5. МОДУЛ - 18. задатак

поставио/ла Анђа Симић 07.03.2018. 06:51


У оквиру овог задатка одлучила сам се за 6. степен рефлексије КРЕАЦИЈА. Линк је ту: http://googlerenesansa.blogspot.rs/2018/03/blog-post_99.html

4. МОДУЛ - 16. задатак

поставио/ла Анђа Симић 06.03.2018. 06:15   [ ажурирано 06.03.2018. 10:10 ]


У оквиру овог задатка креирала сам Гугл сајт под називом Руски језик кроз ваннаставне активности. Сајт је намењен ученицима наше школе који показују појачано интересовање за руски језик и руску културу. 

На сајту сам отворила следеће странице:
  1. Почетна (укратко о намени сајта)https://goo.gl/fpAaws
  2. НИС Олимпијада (припремне вежбе за такмичење)https://goo.gl/JoKh5g
  3. Провери своје знање ("Тотални диктат" - пројекат светских размера): https://goo.gl/usLd9s
  4. За језичке гурмане (научите нове стране језике користећи руски језик)https://goo.gl/VEHB16
  5. Виртуелна екскурзија (упознајте Московски Кремљ): https://goo.gl/ANeLof
  6. Новости (важна обавештења)https://goo.gl/MXhNSD
  7. Корисни линкови (проучите и ове базе знања): https://goo.gl/sMqVVY
  8. Контакти (позив на сарадњу): https://goo.gl/Z1Xhrh


3. МОДУЛ - 13. задатак

поставио/ла Анђа Симић 27.02.2018. 11:00   [ ажурирано 28.02.2018. 07:18 ]

У овом задатку вредновала сам припрему за час колегинице Мире Меглић - Мjесец и његова бака / Бранко Ћопић. Ово је линк до табеле. 

1. МОДУЛ - 7. задатак

поставио/ла Анђа Симић 24.02.2018. 07:41   [ ажурирано 27.02.2018. 08:40 ]


У оквиру овог задатка покушала сам да вреднујем веб-извор из фасцикле  Гуглање - Гугл и библиотеке

3. МОДУЛ - 14. задатак

поставио/ла Анђа Симић 23.02.2018. 08:21   [ ажурирано 26.02.2018. 05:52 ]

Да бих одрадила овај задатак користила сам Tour Builder са апликацијом Гугл земља. Рад сам насловила са "Золотое кольцо России" - Анђа Симић. А ово је линк до мапе.  

Овако презентован наставни материјал код ученика подстиче, пре свега, развој визуелне / просторне интелигенције кроз сам поглед на мапу и кретање кроз мапу и наведене градове; развој интраперсоналне интелигенције - кроз могућност креирања и дораде мапе по сопственим замислима и личном одабиру појединих знаменитости неког одређеног града од већ наведених као и могућност проширивања листе градова (у последње време Златни прстен Русије проширују и на неке друге градове Русије);  развој натуралистичке и лингвистичке интелигенције кроз могућност осмишљавања и презентовање (писмено или усмено) стварне или замишљене екскурзије наведеном маршрутом.   Овај начин рада видим као мотивишући у изучавању страних језика. 

1-10 of 18