Група 4‎ > ‎

Биљана Ристић

ОШ "Јован Поповић", Београд - учитељ

Сваки задатак предајете покрећући нови пост. Пост именујете по модулу, редном броју задатка са цртицом између. На пример: 1. МОДУЛ - 1. задатак
Видео-упутство за покретање и уређивање поста погледајте ОВДЕ.

5. МОДУЛ - 20. задатак

поставио/ла Биљана Ристић 04.03.2018. 17:56

У Блогеру сам покренула свој блог Одељењски кутак, намењен мојим ученицима и њиховим родитељима. Након почетних подешавања, креирала сам три странице: О блогу, о мени; Обавештења; Галерија. Странице сам поставила испод заглавља користећи област са колонама и гаџет странице. У бочној навигацији, тј. у десном сајдбару сам додала гаџете: Претрага блога, Преводилац, Основни подаци, Ознаке, Архива чланака. Један цитат сам унела у текст гаџет на дну (футер 1.) У основним подацима се налази кратак садржај о мени, а испод текста се налази линк до комплетног профила, где је између осталог и позив за контакт. Имала сам проблема да директно унесем контакт форму у сајд бар. У гаџету Ознаке налази се 5 различитих ознака са постовима (24 поста). Највећи део постова намењен је ученицима, а један мањи део родитељима. Постове са ознаком Родитељски кутак сам директно писала на блогу, а за остале садржаје сам користила Гуглове документе, корисне сајтове, слике и видео снимке. 
Мој блог Одељењски кутак, можете погледати на следећем линку.

5. МОДУЛ - 19. задатак

поставио/ла Биљана Ристић 02.03.2018. 14:19

На Блогеру: Гуглова ренесанса учења поставила сам два поста:
1. пост под ознаком 2. Разумевање - "Видици на Гугловом хоризонту" можете погледати овде.
2. пост под ознаком 4. Анализа - "Анализирам, дакле напредујем!" можете погледати овде.

4. МОДУЛ - 17. задатак

поставио/ла Биљана Ристић 28.02.2018. 17:36   [ ажурирано 28.02.2018. 17:37 ]

Колегиници Јасни Мартинез Ернандез сам дала дозволу за уређивање сајта, након чега је отворила подстраницу на месту где сам је саветовала и унела произвољан садржај који је веома интересантан и доприноси теми сајта.  
Назив подстранице Да ли знаш... - https://goo.gl/Siypct

5. МОДУЛ - 18. задатак

поставио/ла Биљана Ристић 23.02.2018. 16:09

На Блогеру: Гуглова ренесанса учења поставила сам пост под ознаком 3. Примена
Пост са називом "На крају почетка..." можете погледати овде.

3. МОДУЛ - 13. задатак

поставио/ла Биљана Ристић 17.02.2018. 14:38   [ ажурирано 18.02.2018. 11:58 ]

У овом задатку сам вредновала рад колегинице Јоване Радуловић - Воде Србије. Ово је линк задатка који сам вредновала https://goo.gl/1CyQDn .
Признајем да ми је од свих претходних задатака овај 13. био и најтежи. Нисам се пријатно осећала вреднујући рад непознате колегинице. Покушала сам да објективно проценим и вреднујем сваки критеријум у задацима. Највише тешкоћа ми је задавало одређивање когнитивних процеса који се подстичу задацима. Искрено, више пажње и труда сам уложила у анализу, процену и вредновање ових задатака, него у израду сопствених. Свакако да ми је вредновање туђег рада дало нови увид у сопствени рад и да ће ми користити у пракси.

4. МОДУЛ - 16. задатак

поставио/ла Биљана Ристић 13.02.2018. 17:12   [ ажурирано 26.02.2018. 06:32 ]

    У овом задатку сам направила Гугл сајт под називом МАТЕМАТИЧКИ КУТАК. Намењен је ученицима млађег школског узраста који желе да утврде или прошире своја знања из математике, да се припреме за математичка такмичења, али и да сазнају занимљивости из света математике.
На сајту сам направила следеће странице:
1. ПОЧЕТНА - на почетној страници се налази добродошлица, кратак опис намене и садржаја, имејл - https://goo.gl/fshWXr
2. ЛЕКЦИЈЕ ИЗ МАТЕМАТИКЕ - њен садржај чине лекције: Разломци, Дељење троцифрених бројева, Паралелне и нормалне праве, као и два теста за проверу знања - https://goo.gl/cyLfWC
3. КОРИСНИ ЛИНКОВИ  - садржи неколико корисних линкова са краћим описом и сликом, који воде до сајтова и страница математичких удружења и др.- https://goo.gl/uNZqbA
4. КОНТАКТна последњој страници сајта уградила сам контакт форму креирану у Гугл упитнику,са подацима о власнику - https://goo.gl/6H3B7P
5. ПОЗНАТИ МАТЕМАТИЧАРИ - подстраница странице МАТЕМАТИЧКЕ ЗАНИМЉИВОСТИ - https://goo.gl/v7CSbt
    

2. МОДУЛ - 11. задатак

поставио/ла Биљана Ристић 10.02.2018. 04:26   [ ажурирано 12.02.2018. 02:51 ]

Користећи Гугл табелу као алат, сараднички тим је креирао документ под називом Tамара Симић Јаћимовски, Биљана Ристић, Јасна Мартинез Ернандез - Успех и проценат пролазности ученика старијих разреда ОШ "Јован Поповић" у шк. 2016/17. години. 
    У изради овог документа су учествовале: Тамара Симић, Јасна Мартинез Ернандез и Биљана Ристић. Претходно смо се договориле о теми и алату Гугл диска који ћемо користити у раду. Документ је покренула колегиница Тамара Симић, а за сараднике су позване Јасна Мартинез Ернандез и Биљана Ристић. Почетни договор је постигнут на социјалној мрежи Гугл плус и у Хангоутсу, а каснија комуникација се одвијала путем ћаскања и коментара у самом алату. 
    Пошто смо све три из различитих школа, договориле смо се да представимо статистичке податке школе једне од нас. Идеју о документу сам дала ја и предложила изглед табела које ћемо креирати, а колегинице су то прихватиле. Моја задужења у оквиру задатка су била да попуним податке у табели на првом листу документа, и то део за одељења  5. и 6. разреда; да направим други лист документа и табелу, тачније да формирам њене колоне и редове са основним подацима у заглављу. Уједно сам именовала листове документа.  
    Сарадња је била одлична и веома пријатна. Стекла сам једно лепо искуство и веома сам задовољна што ми се указала могућност да сарађујем са две изузетне колегинице и откријем вредности и могућности овог Гугловог алата. 
    За мене је овакав начин рада потпуно нов и сматрам да су његове предности вишеструке, а то су пре свега:  
  • Могућност истовременог рада на даљину у реалном времену или онда када одговара појединцу; 
  • Могућност директне комуникације у алату и решавање проблема у току рада; 
  • Рационализација времена и постизање веће ефикасности у раду и др. 
    Јавиле су се извесне тешкоће у комуникацији јер су се поруке у алату губиле из ћаскања. Било је и извесних проблема приликом постављања документа у дељену фасциклу.  
    Намена овог документа је широка, превасходно служи за праћење ученичких постигнућа од стране педагога, директора, стручних већа, родитеља, тима за вредновање рада школе и др. Своју примену може наћи и у размени података између сличних школа ради упоређивања средњих оцена и процента пролазности. Документ садржи податке о средњим оценама по одељењима и предметима, као и пролазност по разредима и предметима. Сумарне колоне и редови служе за описивање нивоа постигнућа, као и за даљу анализу.
Документ под називом Tамара Симић Јаћимовски, Биљана Ристић, Јасна Мартинез Ернандез - Успех и проценат пролазности ученика старијих разреда ОШ "Јован Поповић" у шк. 2016/17.години се налази на овом линку у дељеној фасцикли Сараднички радови полазника.

3. МОДУЛ - 15. задатак

поставио/ла Биљана Ристић 07.02.2018. 15:36   [ ажурирано 08.02.2018. 11:41 ]

У овом задатку сам користила Гугл документ као помоћно средство за бележење задатка, а права намена ми је била да применом апликације Flat for education  покажем њене вредности када је рад са надареном децом у музичком смислу у питању. Апликацију из Веб продавнице (категорија образовање) сам повезала преко Гугл диска. 
Апликација је намењена за компоновање у школама. Наставни садржај под називом - Компоновање уз помоћ веб алата: Буди и ти композитор је креиран уз помоћ ове апликације, а намењен је талентованим ученицима, који имају развијену музичку интелигенцију.
Следећи линк води до моје креације Буди и ти композитор у алату Flat for education, а на овом линку можете погледати текстуални документ у коме је задатак за ученике под називом Компоновање уз помоћ веб алата: Буди и ти композитор. У овом задатку ученици би требало да користе горе поменути алат.

3. МОДУЛ - 12. задатак

поставио/ла Биљана Ристић 07.02.2018. 02:08   [ ажурирано 07.02.2018. 02:10 ]

Назив мог рада је Значајне личности наше прошлости. При креирању задатака за ученике користила сам веб алате. У сваком задатку постоји линк који то потврђује.

3. МОДУЛ - 14. задатак

поставио/ла Биљана Ристић 06.02.2018. 18:11   [ ажурирано 07.02.2018. 10:56 ]

У овом задатку сам користила Јутјуб. Креирала сам плејлисту под називом Темпо у музици
Материјал из овог задатка подстиче развој музичке интелигенције, али и визуелне (илустрација слушаног) и телесно - кинетичке (плес, слободно ритмичко изражавање). 
Плејлисту Темпо у музици бих користила за обраду темпа на часовима музичке културе (adagio/лагано, moderato/умерено, allegro/брзо).
Као учитељ, овај алат бих могла примењивати у већини наставних предмета, у разним етапама часа и у различите сврхе, да мотивишем ученике, да нешто "илуструјем", да их инспиришем и развијам њихову креативност и кинетичке способности.
Моја плеј листа: Темпо у музици

1-10 of 18