Група 4‎ > ‎

Данијела Вукашиновић

ОШ "Миша Живановић" Средњево - Велико Градиште, наставник

Сваки задатак предајете покрећући нови пост. Пост именујете по модулу, редном броју задатка са цртицом између. На пример: 1. МОДУЛ - 1. задатак
Видео-упутство за покретање и уређивање поста погледајте ОВДЕ.

Модул 5. - 20. задатак

поставио/ла Данијела Вукашиновић 05.03.2018. 23:49   [ ажурирано 05.03.2018. 23:50 ]

Креирала сам блог под називом -Ученички парламент. На блогу сам покренула неколико страница - Важне информације, дешавања у школи, питања и о нама. Oдабрала сам тему за изглед, бирала боју, распоред за приказ, затим додала следеће геџете: странице (испод зааглавља),
у десно поље - популарни постови, читаоци, образац за контакт, праћење мејлом, профил и архива чланка, 
у дну - ознаке, претрага блога, преводилац, 
у дну лево - пријави злоупотребу.
Геџете сам организовала и превлачењем да бих дошла до жељеног изгледа. Геџете сам подешавала тамо где сам сматрала потребним. 
Сврху и намену блога сам описала и испод назива блога а и на страници о нама.
Странице - дешавања у школи ,важне информације и питања су замишљене да служе  за коментаре које би могли да остављају сви ученици школе док би уредници блога били ученици који чине Ученички парламент. 
Написала сам и неколико постова у којима сам користила  ознаке.
Мој блог можете погледати  овде.

Модул 3. - 13. задатак

поставио/ла Данијела Вукашиновић 25.02.2018. 16:40

Вредновала сам припрему / задатке колегинице Иване Павловић, што можете погледати овде

Прво што сам помислила при изради овог задатка су границе које су невидљиве код степена међу ког. процеса и нивоа знања. Искрено ми је све магловито, али сам покушала да протумачим најбоње што сам умела а ви ми реците да ли сам и ако јесам, где погрешила. 
Водећи се упутством покушала сам да вреднујем припрему, негде сам била сигурна у своје мишљење а негде не баш толико сигурна, али свуда сам написала своје недоумице, па се надам да ће бити јасно на шта сам мислила. Искрено ово ми је један од  најтежих задатака, али  ни никако мање користан од других, иако на први поглед смо се сигурно сви запитали - чему ово овде? Да, ово би требало сви да примењујемо поготово при изради задатака и то најбоље као самопроцену јер гледајући кроз наочаре оваквог вредновања лако ћемо из тог угла уочити недостатке. Анализирајући задатке колегинице установила сам и грешке које сам сама правила. Хвала још једном на оваквом садржају!

Модул 5. - 19. задатак

поставио/ла Данијела Вукашиновић 24.02.2018. 10:12   [ Ажурирао/ла 24.02.2018. 17:03 Славица Јурић ]

Писала сам на блогу о таксономском нивоу памћење  под називом Памти па знање врати и то можете погледати овде
а пост о таксономском нивоу креирање под називом Вива креатива! можете погледати овде 


Модул 3. - 15. задатак

поставио/ла Данијела Вукашиновић 23.02.2018. 15:18   [ ажурирано 24.02.2018. 16:31 ]

Апликацију Fluency Tutor for Google сам повезала преко диска.
Апликација служи за вежбање читања а и изговора енглеског језика. Постоји база већ креираних текстова међу којима можете бирати тежину, број речи или узраст ученика. Сваки текст има и звучни запис и а апликација функционише на следећи начин:
    Наставник може да изабере из базе текст или да укуца нови текст, при том и нови текст који се убаци такође има опцију пуштања аудио записа. Задатак се шаље преко гугл диска ученицима. При постављању/слању задатка може се бирати додатни алат као помоћ ученицима: речник, сликовни речник, превод (бира се српски језик). Ученици добијају задатак у коме имају следеће опције: аудио запис текста(текст који желе да чују претходно маркирају), опцију речник,сликовни речник и превод(ове опције се односе само  на по једну реч), затим опцију да сниме себе како читају, снимак могу да преслушају, да извезу на свој рачунар и кда заврше задатак шању наставнику да прегледа. Наставник све време може пратити кораке сваког ученика, као и додатне алате које користи и за које речи их користи. Када прегледа задатак наставник слуша аудио запис и уколико постоји грешка у изговору - маркира реч, при том се одмах отвори опција са списком грешака у изговору, изабере се једна. Када заврши преслушавање, изађе укупан резултат у поенима за урађени задатак, наставник може и написати повратну информацију ученику. Ученик добија повратну информацију о свом раду, и уз преглед поена и коментара наставника налази се и графикон напредовања ученика. Ова апликација има широку примену, може се користити за ученике који  имају проблема при читању или изговору, али и за ученике који су напредни, за ученике који су били одсутни наставник може укуцати текст лекције. Може се укуцати или копирати било који текст, наставник може креирати индивидуално или групно задатке. Ученици могу предати задатке од  куће јер се вреднује снимак њиховог читања (њихов је глас снимљен), овакав начин рада је добар и може уштедети наставницима доста времена за вежбање на самом часу а поготово где има велики број ученика, такође и код ученика који су можда стидљиви или несигурни да читају пред целим одељењем.
Презентацију можете погледати овде
Креирала сам задатак под називом - "The Lion and the Mouse"
Задатак је креиран за ученикa петог разреда који жели додатно да вежба читање код куће, који jе савладаo градиво предвиђено планом и програмом. Наставник шаље повратну информацију преко апликације али и у реалном времену може преслушати снимак заједно са учеником уколико је потребно. Иако ова апликација служи за вежбе читања и изговора, дат текст је писан у времену Past Simple Tense што пружа могућност наставнику да креира додатне задатке везане за граматику као и разумевање текста ( онлине или у реалном времену).
Ово је линк до креираног задатка.



Модул 4. - 17. задатак

поставио/ла Данијела Вукашиновић 21.02.2018. 12:31   [ ажурирано 21.02.2018. 12:32 ]

Дала сам дозволу за уређивање сајта колегиници Ивани Павловић и она је уз моје инструкције отворила постраницу Past Simple Tense и уредила је садржајем према мом упутству https://goo.gl/sWii7p

Модул 5. - 18. задатак

поставио/ла Данијела Вукашиновић 21.02.2018. 00:37

Направила сам пост на блогу. Изабрала сам "примену" и писано је из угла ученика јер то и јесте сврха целе приче - да школу приближимо и олакшамо ученицима онлајн генерације, пре свега да их мотивишемо да што више користе онлајн садржаје у процесу учења.
Пост је писан под називом Онлајн дете.

Модул 4. - 16. задатак

поставио/ла Данијела Вукашиновић 19.02.2018. 16:24   [ ажурирано 20.02.2018. 05:22 ]

Користила сам нове сајтове гугла и креирала сајт под називом "InspirEnglish" чија је намена да олакша учење енглеског језика  ученицима основне школе кроз смислене скупове разноврсних онлајн садржаја. Циљ је да проверени садржаји који имају исти циљ буду на једном месту, а то подразумева видео или аудио запис комбинован са сајтовима где се налазе одговарајуће лекције из граматике са вежбањима. 

Линкови са мог сајта су :
1. почетна страна - home- где се налази кратак опис циљева као  и намена сајта као и име аутора https://goo.gl/5A9XYF 
2, изговор у енглеском - садржи кораке ка лакшем савладавању изговора  кроз описе и вежбања слушања и читања која ученици могу отворити на датим сајтовима https://goo.gl/GB9evh
3. Tenses - времена- је страница која служи као целина у којој ће се налазити подстранице са временима у енглеском језику https://goo.gl/JGFWys
4, Present Perfect Tense - је подстраница странице Tenses-времена, и  на њој се налази објашњење са јутјуба о овом времену, песма коју прати задатак, и линк ка вежбањима https://goo.gl/wv35Wv
5. корисни линкови - је страница где сам написала називе корисних сајтова и линковала их (тако је прегледније јер их има више), описала сам на почетку садржај линкова, нисам описивала сваки посебно јер бих се понављала https://goo.gl/zSGopu
6. контакт - креирала сам у гугл упитнику контакт форму и убацила је на ову страницу https://goo.gl/63Hs9o

Модул 2. - 11. задатак

поставио/ла Данијела Вукашиновић 18.02.2018. 10:40

Креирана је ексцел табела
Тема рада је - Кодекс лепог понашања
Табелу могу преузети и користити у својим школама одштампану или поставити на сајт школе учитељи/ наставници. Могу допунити уколико за тим има потребе. У табели се налазе описи примереног и непримереног понашања у разним ситуацијама / местима, као и опис тога како помоћи пријатељу или како реаговати у одређеној ситуацији. Такође се налази и опис понашања на друштвеним мрежама.
У изради рада учествовале су  : Ивана Павловић - координатор, Данијела Вукашиновић и Јована Радуловић. 
Договор око задатка одвијао се преко имејла, хенгаута и коментара у самој табели. Поред текста постоје и линкови ка местима са истом темом овог рада у облику коментара. Сарадња је започела преко имејла 12.02.2018. а Ивана је отворила табелу 14.02.2018. Рад је предат 18. 02.2018. Нисмо се састајале у реалном времену са Јованом, док смо се Ивана и ја виделе пар пута. И поред тога сарадња је била успешна. 
Сарадња и расподела задатака је текла спонтано, тако смо и дошле до идеје да пишемо о кодексу понашања, оно што сам урадила је следеће:
    Уређивање текста и прелома текста
    Попунила називе редова уместо -пример 1. пример 2, ставила  : на часу, у дворишту за време одмора...
    Попуњавање дела табеле
    Предложила да избришемо колону "Илустрације" већ да ставимо у коментарима на одређено поље линкове
Сматрам да није било неких великих тешкоћа током рада, мада би договор и реалном времену значио и брже завршавање задатка, убацивање линкова је задавало муке али смо то решиле уз помоћ опција - коментар. Предност оваквог начина рада је што могу колеге из различитих делова државе радити на истом раду и допринети различитим искуствима и идејама.
Документ је именован : Ивана Павловић, Данијела Вукашиновић и Јована Радуловић - Кодекс лепог понашања, у фасциклу -"Сараднички радови" га је поставила Ивана Павловић 
    
    

Модул 3. - 14 задатак

поставио/ла Данијела Вукашиновић 18.02.2018. 09:34   [ ажурирано 18.02.2018. 11:54 ]

Креирала сам листу на Јутјубу под називом "Present Perfect Tense", можете погледати овде
Коришћењем ових записа код ученика се може подстаћи визуелну, лингвистичку а код музичког записа и музичку.
Овако направљена плеј листа може се користити на часу уз додељење задатке који је прате, снимке можемо заустављати по потреби неког задатка, што итекако помаже повећању пажње ученика. Могу се адаптирати у мини представу или музичко извођење ученика. Ученицима овакав садржај може бити увек доступан како би могли да обнове градиво и у својим домовима, а и лако се приступа и са мобилних телефона и таблета што би значило сталну доступност. Могућности за креирање задатака су велике. А могу се лако комбиновати и са другим веб алатима. 
Пример задатка - Одгледајте снимак - "Употреба времена Present Perfect Tense" , a затим у групи од троје  наведите најмање два примера употребе времена и илуструјте примерима из снимка ( цртежом и реченицом) или напишите и нацртајте своје примере и на крају нацртајте временску праву и обележите где се налази ово време. На овај начин развијају визуелну интелигенцију, прате видео запис а затим цртају примере и временску праву,развија се такође и лингвистичка интелигенција кроз задатак где памте реченице и креирају нове и у групном раду кроз комуникацију у групи користе и развијају и интерперсоналну интелигенцију. Уместо цртежа ученици могу да одглуме ситуације тј. примере и на тај начин би била укључена телесно/кинестетичка интелигенција.

Модул 3 - 12. задатак

поставио/ла Данијела Вукашиновић 17.02.2018. 10:37

Назив рада - Данијела Вукашиновић - The Present Perfect Tense 
Можете погледати овде

1-10 of 18