Група 4‎ > ‎

Ивана Павловић

ОШ "Вељко Дугошевић" Турија - Кучево, наставник

Сваки задатак предајете покрећући нови пост. Пост именујете по модулу, редном броју задатка са цртицом између. На пример: 1. МОДУЛ - 1. задатак
Видео-упутство за покретање и уређивање поста погледајте ОВДЕ.

5. модул- 20. задатак

поставио/ла Ивана Павловић 06.03.2018. 06:18

Креирала сам блог Шеровање. Он није конкретно о настави, али је посвећен пројекту чији је примарни циљ унапређивање Наставе и учења. Осмишљен је са намером да повеже представнике различитих школа, који ће бити сарадници на њему, како би унапредили своју наставну праксу кроз размену искустава.

Ипод наслова Шеровање описана је намена блога.
Направила сам странице - Почетна, Шта је SHARE пројекат, Подели искуство, Примери добре праксе и Упознајмо се. Циљ пројекта је описан на страници Шта је SHARE пројекат, на страници Подели искуство школе ће поделити своја искуства о учешћу у пројекту. Страница Приумери добре праксе замишљена је као место где ће се размењивати различити наставни садржаји и идеје. На страници Упознајмо се треба да се представе сви учесници пројекта.
 Одабрала сам тему и додала геџете који ће бити приказани са десне стране  ( ознаке, архива, читаоци, гугл плус, сарадници, пријави злоупотребу, образац за контакт) 
Креирала сам следеће ознаке - Актуелно, 3П школе, SHARE школе, саветници- спољни сарадници, корисни материјали.
Позвала сам сараднике чији се гугл плус профили виде на бочној страници као геџет. Додала сам геџет гугл плус дугме са мојим профилом као аутора. 
Написала сам три поста са различитим ознакама. 
Мој блог можете видети овде. 

5.модул- 19. задатак

поставио/ла Ивана Павловић 25.02.2018. 08:47

На блогу Гуглова ренесанса учења написала само постове за следеђа два нивоа рефлексије:
1. лакши ниво- ПАМЋЕЊЕ,    пост - "У Гугл-земљи чуда"
 2. виши таксономски ниво - КРЕИРАЊЕ,  пост - "Креативни ланац занња"

5.модул - 18. задатак

поставио/ла Ивана Павловић 25.02.2018. 08:40

 На блогу Гуглова ренесанса знања објавила сам пост "Дођох, видех, примених, поделих"  
Као ниво рефлексије одабрала сам примену.

3. модул - 13. задатак

поставио/ла Ивана Павловић 25.02.2018. 05:55

Вредновала сам задатак колегинице Данијеле Вукашиновић "The Present Perfect Tense".

Ово ми је био најтежи задатак на овој обуци. Нисам имала проблем да изнесем мишљење и дам савет јер колегиницу приватно познајем па ми је то негде била олакшавајућа околност, јер знам да се неће увредити. Трудила сам се да будем што објективнија и да дајем конструктивне предлоге . Задаци које је постављала су били сложени и садржали више радњи које ученици треба да изврше, па ми је било тешко да проценим ком нивоу знања или когнитивном процесу припадају ( посебно где је требало да се направи разлика између концептуалног и порцедуралног) . Проблем ми је био и то што сам вредновала рад колегинице која не предаје исти предмет као и ја, посебно када је требало одредити тежину питања за одговарајући узраст, јер немам представу са којим предзнањем долазе ученици. Колегиница користи велики број веб алата у задатку па сам била у недоумици знају ли ученици да их користе. Ово вредновање ми је веома помогло да сагледам различите типове задатака и веб алата које у будућности могу користити у раду са својим ученицима.

4. модул - 17. задатак

поставио/ла Ивана Павловић 21.02.2018. 12:56

Приликом израде овог задатка контактирала сам колегиницу Данијелу Вукашиновић и замолила је да уреди једну подстраницу на мом сајту. Договориле смо се да отвори подстраницу у оквиру странице Из пера просветног радника. Подстраници је дала име Из другог угла. Написала је опис странице, прекопирала своју песму Онлајн дете и додала линк до блага Гугл ренесанса где је претходно објавила песму. https://goo.gl/GuzNCc

4. модул -16. задатак

поставио/ла Ивана Павловић 21.02.2018. 10:50

Помоћу нових Гугл сајтова креирала сам сајт под назимом "Учионица- ствараоница", који је намењен наставницима и  ученицима који желе да унапреде своје знање из српског језика и књижевности. Настивници могу наћи корисне материјале и идеје за реализацију својих часова, а за ученике постоје вежбања из различитих области. 
Мапа сајта:

2. модул - 11. задатак

поставио/ла Ивана Павловић 18.02.2018. 05:00   [ ажурирано 18.02.2018. 11:14 ]

Тема нашег заједничког задатка је Кодекс лепог понашања. Аутори ове табеле су Јована Радуловић, Данијела Вукашиновић и Ивана Павловић . 
Кодек лепог понашања има широку примену јер је осмишљена тако да га могу попунавати ученици различитог узраста, Ученички парламент,  али и наставници и стручни сарадници, Тим за заштиту ученика од насиља, злостављања и занемаривања. Одштампан може да стоји у учионици, на паноима. Сврха документа је упознавање ученика са правилама понашања и освешћивање неприхватљивих облика понашања у различитим ситуацијама. Напомена- постоји непопуњен   образац који смо сачувале и ако је потребан неком од осталих колега можемо га поделити. Решиле смо да попунимо образац пошто је то био један од захтева задатка. 

Сарадњу смо отпочеле тако што је Јована на у групи ГА3ГГ 4а тражила партнера за овај задатак, а Данијела и ја смо се договориле да је контактирам да заједно радимо задатак . Комуникацију смо отпочеле 12.2.2018. године. Комуницирале смо мејловима и размењивале идеје. Јована је предложива цртеж на тему лепог понашања. Пошто је у захтеву задатка стајало табела или презентација, ја сам направила оквирни изгле табеле и поделила са колегиницама 14.2018. Задатак је предат 18.2.2018. Ради брже комуникације почеле смо да користима Хенгоутс. У табели постоје и коментари о сарадњи. Договориле смо се да конкретизујемо места( на часу, у ходнику, дворишту, на друштвеним мрежама)  и облике понашања. 

Ја сам креирала табели и попунила поља -  Непримерено понашање у школи и како реаговати у случају вршњачког насиља. 

Сарадња и подела задатака је текла спонтано, била је успешна, с тим што нам је било потребно више времена за комуникацију. 

Пошто се већина комуникације одвијала преко мене, колегинице су ме именовале координатором и ја сам поставила готову табелу у заједнички директоријум. 
Назив рада - Ивана Павловић, Данијела Вукашиновић, Јована Радуловић - Кодекс лепог понашања. 

3. модул - 15.задатак

поставио/ла Ивана Павловић 17.02.2018. 11:34   [ ажурирано 18.02.2018. 03:40 ]

 Користећи веб продавницу директно сам додала неколико апликација,али бих издвојила Падлет (padlet). То је апликација попут огласне табле где  различити корисници могу да додају своје постове, коментришу, додају линкове, фотографије и слично. Постоји и опција лајковања. Користећи ову апликацију ученици могу да коментаришу, одговарају на питања, деле различита садржаје и тако развијају сараднички однос и међусобну комуникацију. Овај алат је посебно погодан за индивидуализацију у оквиру групе, јер се чланови групе могу договарати који од задатака ће радити у зависности од свог знања и интересовања. За потребе групног рада за наставну јединицу "Научили смо о Светом Сави" могу се направити падлети за сваку групу са различитим задацима у оквиру групе. Ученици ће сходно својим интересовањима бирати групу и задатак који ће радити.  Пример падлета за једну групу- Живот на двору Стефана Немање. 


Преко гугл диска додала сам Повтун (PowToon) . Раније сам радила са ученицима  у овом алату преко дуругог свог налога. На часовима литерарне секције  са овим алатом упознала сам ученике талентоване   за писање, Илустровали смо приче које су они писали на тему "Замишљам живот у будућности" . На следећем линку можете то погледати. Дневник једног преговарача  и Хумана будућност. 

Made with Padlet

3. модул - 14. задатак

поставио/ла Ивана Павловић 17.02.2018. 11:22   [ ажурирано 18.02.2018. 04:59 ]

Користила сам  Гугл уметност и култура . Направила сам галерију слика под називом " Пред једним уметничким делом" . Ова галерија треба да ученицима послужи као инспирација да истраже податке о слици и изнесу утиске о некој од слика у виду усмене или писмене вежбе.  Галерија 
Наставна јединица је "Пред једним уметничким делом" - писмена вежба

Објашњење на који начин развијају коју врсту интелигенције:
  • Ученици разгледају слике у Галерији ( Гугл уметност и култура) , врше одабир једне слике и индентификују и анализирају визуелне елементе на слици јер ће има  бити потребне у даљем раду. На овај начин развијају визуелну интелигенцију јер морају да уоче различите елементе на слици, боје,облике, текстуру и сл. 
  • Затим износе и бележе своје утиске ( олује идеја) о слици. Праве концепт за састав који ће писати. Развијају интраперсоналну интелигенцију јер анализирају како је слика на њих деловала, каква је осећања и расположења пробудила у њима, на какве их је све емоције и размишљања подстакла. 
  • Прикупљају податке о аутору, правцу коме припада, историји настанка слике, где се сада налази слика и сл. Пошто морју да изврше селекцију података донекле развијају и логичко/математичку интелигенцију. 
  • Пишу састав на задату тему водећи рачуна о стилу и начину изражавања, као и садржају онога што пишу. Користе програме за обраду текста. Развијају лингвистичку интелигенцију јер морају своје утиске и запажања да вербализују, пронађу адекватне изразе притом водећи рачуна о стилу и правопису и уметничкој вредности састава. 
  • На крају могу да направе своју Галерију на Гугл уметност и култура, колаж слика у неком од програма за обраду фотографија, презентацију и сл. На тај начин развијају визуелну интелигенцију. Ако у презентацију убаце и одговарајућу музичку подлогу могу да развију и музичку интелигенцију. 

3. модул - 12. задатак

поставио/ла Ивана Павловић 17.02.2018. 10:38

Мој рад се зове Ивана Павловић "Одисејева лутања" . Направила сам четири  затака, мада је тебалао три. Мој рад можете погледати на следећем линку. 

1-10 of 18