2. Модул – 11. Задатак

поставио/ла Јасна Мартинез Ернандез 10.02.2018. 11:20   [ ажурирано 12.02.2018. 08:41 ]
    Задатак - документ: Tамара Симић Јаћимовски, Биљана Ристић, Јасна Мартинез Ернандез - Успех и проценат пролазности ученика старијих разреда ОШ Јован Поповић у  шк. 2016/17. години
    Сараднички тим смо оформиле пошто је Биљана Ристић оставила поруку у Г+ социјалној мрежи, у нашој групи ГазГГ да тражи сараднике за израду задатка. Пријавила сам се ја, а потом и колегиница Тамара Симић Јаћимовски. 
    Комуникацију смо започеле у Хенгаутс апликацији. Договориле смо тему заједничког рада (табела о успеху ученика која ће бити применљива у нашем даљем раду у школи) и најадекватнији алат који ћемо том приликом користити (Гугл-табела). У Хенгаутсу смо договориле и која од нас преузима улогу уредника - Тамара Симић Јаћимовски, док смо Биљана Ристић и ја, Јасна Мартинез Ернандез сараднице у тиму. Задатак смо отпочеле тако што је колегиница Тамара отворила документ и позвала нас на сарадњу. Укључиле смо се и колегиница Биљана и ја, па смо комуникацију даље остваривале у самом алату ћаскањем и коментарима који су остављени као траг нашег рада. Тамара је формирала табелу на 1. листу, док је табелу на 2. листу формирала Биљана. Податке за 1. табелу Биљана је проследила свима, па смо поделиле која ће уносити за која одељења; Биљана је тако унела податке за пети разред и два шеста одељења, док сам ја унела за остатак шестог и још два одељења седмог разреда. Тамара је унела два седма одељења и све осме. Мој задатак је био да дотерам табеле, обојим их, уредим линије, Биљана је била задужена за фонт, а Тамара за ширину табела, преглед читавог документа и евентуалну интервенцију уколико је било погрешака. Када смо све три биле задовољне оним што смо урадиле, Тамара је проследила табелу у фасциклу Сарадничких радова полазника.
    Сарадња са ове две колегинице била је драгоцена, забавна и склиска, надасве врло пријатна. На задатку смо радиле две вечери, прве све три истовремено, а потом смо договориле шта ће према сопственој расподели времена која шта урадити наредног дана или вечери. 
    Намена овог документа је пуна примена у остваривању наших радних задатака у школама у којим радимо. Иста табела подложна је изменама, а сада знамо и како то да урадимо што ефикасније и боље. Осим алатки за естетику у Гугул-табели, откриле смо и додатне алатке које нам могу олакшати израчунавање просека оцена за сваког ученика појединачно, али и сваког предмета, сабирати изостанке, израчунавати процентне вредности. Све ово се још и додатно може линковати – заиста алатка вредна пуне пажње.
    Документ: Tамара Симић Јаћимовски, Биљана Ристић, Јасна Мартинез Ернандез - Успех и проценат пролазности ученика старијих разреда ОШ Јован Поповић у  шк. 2016/17. години налази се на овом линку у дељеној фасцикли Сараднички радови полазника.

Comments