3. Модул – 15. Задатак

поставио/ла Јасна Мартинез Ернандез 13.02.2018. 16:23
    Тема Домаћа лектира: Бранислав Нушић Хајдуци
    Да бих помогла ученицима који раде по прилагођеном програму или ИОП-у како да се баве домаћом лектиром и ураде писмени рад, осмислила сам задатак као презентацију са аудио-записом и уграђеним задацима. Имала сам потешкоћу да пронађем адекватан алат за задатке које сам припремила. Коначно, највише ми је одговарао Каку (Cacoo). Ову апликацију повезала сам преко Гугл-диска.
    Иако ова апликација служи пре свега за израду дијаграма, графикона, мапа, те интерактивног рада са сарадницима или ученицима и у реалном времену, употребила сам је у сврхе ученичких додатних уређивања слика које сам поставила. Коначно, сада знам у које сврхе све могу да употребим овај алата. А, за рад у реалном времену је изврстан. Могу позвати ученика који дуго одсуствује из школе да заједно са мном поради на задацима, дам му смернице за даљи рад или напросто обрадим неку наставну јединицу и то у реалном времену. 
    Вратимо се задацима које сам за сада израдила у овом алату. Илустрације које су постављене као задаци, претходно сам направила у документу, сачувала их као фотографије и уградила у дијаграм. У првом задатку ученици треба да доцртају, док је у другом задатку предвиђено повезивање. Оба задатка уградила сам у апликацију Гугл презентацијеОве слике представљају задатке које ученици у међувремену, док читају лектиру, могу да израде. Представљају игру и опуштање, а истовремено и задатке који подстичу опажање и меморисање. Предвидела сам и помоћ приликом читања лектире. Ученици у овом раду имају аудио-подршку спикера, те књигу могу и да слушају, односно читају заједно са спикером.
  
Comments