Група 4‎ > ‎

Ливиа Јухас

Економско-трговинска школа, Кула - наставник

Сваки задатак предајете покрећући нови пост. Пост именујете по модулу, редном броју задатка са цртицом између. На пример: 1. МОДУЛ - 1. задатак
Видео-упутство за покретање и уређивање поста погледајте ОВДЕ.

3. МОДУЛ - 12. задатак

поставио/ла Ливиа Јухас 20.02.2018. 07:59

Назив мог рада у оквиру ког сам осмислила задатке за ученике је Ливиа Јухас - Знаменитости Лондона (London Attractions). 

Можете га пронаћи кликом на следећи линк.

3. МОДУЛ - 14. задатак.

поставио/ла Ливиа Јухас 14.02.2018. 11:36   [ ажурирано 20.02.2018. 11:47 ]

У овом задатку сам користила Јутјуб као алат за одабир мултимедијалног садржаја. С обзиром да сваке школске године у оквиру рада секције из енглеског језика организујемо представу у част Вилијама Шекспира одлучила сам се да креирам плејлисту под називом Вилијам Шекспир (William Shakespeare) која садржи видео материјал (лекције) о његовој биографији, родном месту, позоришту Глоб као и кратак увид у његово стваралаштво кроз казивање или певање његових сонета, приказ сцене из ,,Ромеа и Јулије'' и ,,Хамлета''. 

Материјал ће помоћи ученицима да се поближе упознају са аутором и његовим стваралаштвом и да самим што успешније дочарају његов лик и дело кроз школску представу. 

Врсте интелигенције које се овим путем развијају и ангажују код ученика су: вербално-лингвистичка кроз учење и казивање сонета које су претходно послушали путем Јутјуб видео записа, просторно-визуелна интелигенција кроз упознавање са изгледом Глоб театра, гледање сцене на балкону из ,,Ромеа и Јулије'', уочавање односа између глумца на сцени и публике, а све у циљу да то што боље прикажу током школске представе. Такође се равија и музичка интелигенција путем слушања мелодије, музике и песама који су проткани у видео записима где се уједно код ученика развија и осећај за лепо. Потом се подстиче и егзистенцијалистичка интелигенција уз постављање питања о смислу постојања и живљења (видео запис о представи ,,Хамлет'', монолог из дела ,,Како вам драго'' о животу и пролазности и сцена са балкона која моћно казује о љубави измеђе двоје младих у ,,Ромео и Јулији''). Посредно, ученици ће након одгледаних и анализираних видео записа добити задатак да одглуме сцену са балкона чиме ће засигурно развити и своју интерперсоналну интелигенцију кроз сарадњу са другим ученицима на заједничком подухвату. С обзиром да глума најчешће обухвата покрет и кретање на позорници развијаће се и кинетичка интелигенција кроз приказ одгледаног дела представе из видео записа. 

3. МОДУЛ - 13. задатак

поставио/ла Ливиа Јухас 14.02.2018. 10:28

У овом задатку сам вредновала задатке из хемије које је колегиница Тамара Симић Јаћимовски одабрала за реализацију наставне јединице Алкохоли/кисеонична органска једињења. Трудила сам се да сваки задатак разумем са аспекта наставника и ученика иако је то помало било захтевно јер хемија није моја област стручности. Задатак вредновања је свакако био занимљив јер ми је пружио прилику да стекнем увид у процес планирања часа из негог другог предмета.

2. МОДУЛ - 10. задатак

поставио/ла Ливиа Јухас 10.02.2018. 16:31

У овом задатку сам креирала Гугл упитник под називом Упитник за ученике о раду одељењског старешине (тема). 

Намена овог упитника је евалуација рада одељењског старешине од стране ученика. Ови подаци старешини могу бити од велике важности јер му пружају смерницу у погледу унапређења рада са одељењском заједницом. Треба напоменути да је упитник који сам осмислила анониман те да су ученици додатно растерећени при давању одговора. 

Документ сам поставила у дељену фасциклу под називом 10. задатак - Документи полазника.

2. МОДУЛ - 8. задатак

поставио/ла Ливиа Јухас 10.02.2018. 14:49   [ ажурирано 11.02.2018. 04:01 ]

У Гугл календару сам креирала нов календар по имену Школске обавезе и у подешавањима сам навела да се односи на моје школске обавезе у наредних месеца дана. Такође сам за овај нови календар подесила временску зону као и локацију и учинила га јавно доступним. Потом сам у поља календара унела своје обавезе (састанци, контролни и писмени задаци).

У подешавањима календара сам пронашла његову ХТМЛ-адресу коју сам копирала и налепила у овај пост као линк.


Такође сам поменути календар уградила у овај пост. 

Школске обавезе


2. МОДУЛ - 9. задатак

поставио/ла Ливиа Јухас 10.02.2018. 13:32

У овом задатку сам вредновала и препоручила семинар под називом ,,Читањем и писањем до критичког мишљења Модул 1'' ког реализује Центар за интерактивну педагогију. 

Гугл табела коју сам попунила са траженим подацима се налази на овом ЛИНКУ

Сматрам да су Гугл табеле изузетно корисне и примењиве у мом наставничком раду јер знатно олакшавају обраду података на нивоу одељења коме сам одељењски старешина (нпр. могу водити евиденцију о броју сагласних родитеља за одлазак ученика на екскурзују или евиденцију о прикупљању новца унутар одељења за организовање матурске вечери).Табеле такође могу користити за статистичку обраду закључних оцена на полугодишту или крају школске године, за израчунавање броја оправданих и неоправданих изостанака, израду оперативних и глобалних планова и слично.  

1. МОДУЛ - 7. задатак

поставио/ла Ливиа Јухас 05.02.2018. 10:57

Из фасцикле Гуглификација сам одабрала за вредновање веб-извор ,,Како наставници могу да користе Гугл-упитнике''. Попуњен образац за процену достављам у прилогу овог поста.


1. МОДУЛ - 5. задатак

поставио/ла Ливиа Јухас 05.02.2018. 05:50

У овом задатку сам написала пост на друштвеној мрежи Гугл+ (у оквиру заједнице ГАзГГ 4а) којим сам се укратко представила и поставила линк до званичне интернет странице школе у којој радим.

На овом линку можете прочитати мој пост. 

1. МОДУЛ - 4. задатак

поставио/ла Ливиа Јухас 05.02.2018. 00:24

У погледу реализације овог задатка спровела сам следеће кораке:

1.      Подесила сам профил на Гугл+ страници додавши своје занимање и место пребивалишта, док сам име и презиме већ имала написано на ћириличном писму јер сам током решавања задатка број 3 у овом модулу подесила Гугл налог на српски језик и тамо уредила да ми име буде исписано службеним језиком. Напомена: податке о занимању и месту пребивалишта сам подесила да буду јавно доступни како је у задатку и тражено.

2.      Аватар слику сам имала постављену од раније.

3.      Затражила сам чланство у ГАзГГ заједници на социјалној мрежи Гугл+.

4.      После одобрења чланства сам одреаговала на поруку добродошлице тако што сам јој дала  +1.

На овом линку можете погледати мој Гугл+ профил. 


1. МОДУЛ - 6. задатак

поставио/ла Ливиа Јухас 04.02.2018. 12:58

У овом задатку за претрагу библиографских података сам користила слику математика и веб алат под називом Цитирај ми овоСлика са подацима је у прилогу. 



1-10 of 11