Група 4‎ > ‎

Марија Цветиновић

ОШ "Боривоје Ж. Милојевић", Крупањ - наставник

Сваки задатак предајете покрећући нови пост. Пост именујете по модулу, редном броју задатка са цртицом између. На пример: 1. МОДУЛ - 1. задатак
Видео-упутство за покретање и уређивање поста погледајте ОВДЕ.

3. МОДУЛ - 13. задатак

поставио/ла Марија Цветиновић 25.02.2018. 11:53

Ово је линк до задатка који сам вредновала. 

Реч је о задатку везаном за историју српског књижевног језика колегинице Ј. Мартинез Ернандез

Морам рећи да ми вредновање није било нимало лако јер не сматрам да сам довољно компетентна за тако нешто. Не кажем то јер је у питању српски језик, већ што не знам да ли имам довољно знања да коментаришем туђе радове. Ово нека се схвати као моје мишљење о њеном раду а не као нека оцена. 

Било ми је тешко да правилно одредим знања и когнитивне процесе тако да сам све време морала консултовати Блумову таксономију. Надам се да нисам направила много грешака. 

Приликом увида у њене задатке и циљеве и исходе схватила сам да сам у свом раду потпуно заборавила на корелацију иако сам је имала у задацима. Обожавам корелације с другим предметима мада ми је доста тешко да их са осталим својим колегама спроведем у дело тако да обично све сама радим на часу па се деца онда чуде што спомињем историју и географију на часу енглеског. Не схватају да све може да се обједини понекад.


5. МОДУЛ - 18. задатак

поставио/ла Марија Цветиновић 13.02.2018. 07:53   [ ажурирано 13.02.2018. 07:53 ]

На Блогеру сам писала под ознаком 3.Примена.

Можете видети шта сам писала о вебинару овде. Наслов мог чланка је Један од ретких корисних семинара. :-)

4. МОДУЛ - 16. задатак

поставио/ла Марија Цветиновић 09.02.2018. 08:16   [ ажурирано 10.02.2018. 03:42 ]

Направила сам сајт који се зове FunEnglish. Намењен је онима који желе да уче енглески на забаван начин или да сазнају неке занимљивости. Планирам да на њему од сада објављујем ученичке радове и сл.

Користила сам нове сајтове гугла јер ми се чине лакши за израду, а и нема сврхе у данашње време користити застареле ствари. 

Ово су линкови до мог сајта:
  1. почетна Home page - на њој се налазе добродошлица и кратак опис сајта са мојом мејл адресом на крају. https://goo.gl/GjMNQJ
  2. друга - English thru Fun - страница са забавним садржајима који олакшавају учење енглеског (један јутјуб видео, једна слика и један сајт са игрицама за учење вокабулара)  https://goo.gl/mzAh7n
  3. трећа - Корисни линкови са пет сајтова на којима могу наћи књиге, вести, и јутјуб снимак једне аудиокњиге https://goo.gl/GmVXF8
  4. четврта - подстраница претходне - Тестови - такмичења и један везан за вежбање једног граматичког времена https://goo.gl/9gbcpy
  5. пета - Контакт - гугл форма упитника на којој посетиоци могу писати питања у вези са сајтом на које би им ја одговарала https://goo.gl/5Xt7Kx

3. МОДУЛ - 14. задатак

поставио/ла Марија Цветиновић 08.02.2018. 07:19   [ ажурирано 08.02.2018. 07:56 ]

У овом раду сам користила Tour Builder са апликацијом Гугл Земља. Рад се зове Лондон, Уједињено краљевство, Марија Цветиновић

Ово је линк до сајта.

Хтела сам да ученицима који немају могућности уживо разгледања лепота Лондона пружим виртуелну туру овог града користећи поглед са нивоа улице до погледа из ваздуха. 

Овај алат може доста помоћи у настави историје, географије (прикази неких битака, географских одлика, градова, и сл.). Што се тиче наставе енглеског језика корисна је онда када се у лекцијама помињу одређене грађевине и места по Енглеској, и осталим земљама света да то ученици и виде изблиза, јер тако лакше памте. Такође, они који који желе осећај кретања по неком месту могу то учинити опцијом поглед са улице. 

Овим материјалом надам се да подстичем визуелну, кинестетичку и лингвистичку интелигенцију ученика. 

3. МОДУЛ - 12. задатак

поставио/ла Марија Цветиновић 08.02.2018. 05:09   [ ажурирано 08.02.2018. 06:06 ]

Урадила сам задатке, али нисам сигурна да ли су добро замишљени. Можда сам нешто претрпала или слично. Хвала.

Рад је Past Continuous уз причу о краљу Хенрију Осмом.

Ово је линк.

2. МОДУЛ - 10. задатак

поставио/ла Марија Цветиновић 07.02.2018. 12:09   [ ажурирано 07.02.2018. 12:41 ]

У овом задатку сам користила упитник као један од гуглових алата. 
Тема упитника је наставна опрема, укљученост наставника у процес учења, и познавање клил методе(упутстава везаних за садржај).
Намена: побољшање наставних услова и компетентности наставника.

2. МОДУЛ - 9. задатак

поставио/ла Марија Цветиновић 06.02.2018. 01:45   [ ажурирано 06.02.2018. 01:51 ]

Семинар Активно учење/настава (базични и супервизијски)


У овом задатку сам отишла на табелу и попунила је подацима и утисцима са семинара. Затим сам направила линк до те странице на овом посту.

Гуглову табелу бих користила за израду ученичких портфолија.

                

2. МОДУЛ - 8. задатак

поставио/ла Марија Цветиновић 06.02.2018. 01:21   [ ажурирано 07.02.2018. 00:33 ]

 
Школске обавезе
https://calendar.google.com/calendar/embed?src=8l7er3krkoehqqsucbumj207ok%40group.calendar.google.com&ctz=Europe/Belgrade

У овом задатку сам:
  1. отишла на сајт гугл календара
  2. направила нови календар пратећи упутства 
  3. попунила календар за фебруар ове године
  4. пренела адресу календара на овај пост
Надам се да сам исправно попунила календар.

Школске обавезе


  








1. МОДУЛ - 5. задатак

поставио/ла Марија Цветиновић 03.02.2018. 03:41   [ ажурирано 04.02.2018. 03:56 ]

Ово је линк до мог поста на гугл+.

1. МОДУЛ - 6. задатак

поставио/ла Марија Цветиновић 03.02.2018. 03:30   [ ажурирано 04.02.2018. 09:54 ]

Користила сам слику човекпамћење.
(нисам сигурна да ли сам добро урадила овај задатак,јер ми је било нејасно ко је аутор ове слике)
Једна је сликана, а испод је она помоћу копи пасте опције(морала сам ћирилицом)

References

Anon, (2018). [image] Available at: http://joyreactor.com/tag/then%2Band%2Bnow/all/4 [Accessed 3 Feb. 2018].




1-10 of 12