Група 4‎ > ‎

Милан Андрић

ОШ "Иво Андрић", Београд - наставник

Сваки задатак предајете покрећући нови пост. Пост именујете по модулу, редном броју задатка са цртицом између. На пример: 1. МОДУЛ - 1. задатак
Видео-упутство за покретање и уређивање поста погледајте ОВДЕ.

5. МОДУЛ - 18. задатак

поставио/ла Милан Андрић 06.03.2018. 09:27

На Блогеру: Гуглова ренесанса учења постављен пост под ознаком 1. Памћење. 

Пост се зове  Шта сам запамтио? и можете га погледати овде.

4. МОДУЛ - 16. задатак

поставио/ла Милан Андрић 02.03.2018. 09:16

Направљен је сајт под називом ЛИКОВНА КУЛТУРА. Намењен је ученицима свих узраста и свим љубитељима уметности.
Сајт садржи следеће странице:
1. ПОЧЕТНА - добродошлица, кратак опис намене и садржаја -https://goo.gl/xpmg8W
2. СЛИКАЊЕ ВОДЕНИМ БОЈАМА - садржи лекцију о сликарској техници са видеом и фотографијама - https://goo.gl/sYRXoj
3. КОРИСНИ ЛИНКОВИ  - садржи корисне линкове са краћим описом и сликом - https://goo.gl/8gi2qc
4. КОНТАКТ - садржи форму упитника са e-mail адресом власника сајта - https://goo.gl/CnZWMH
5. СЛИКАЊЕ УЉАНИМ БОЈАМА - подстраница странице СЛИКАЊЕ ВОДЕНИМ БОЈАМА - https://goo.gl/7hWaLs

3. МОДУЛ - 13. задатак

поставио/ла Милан Андрић 23.02.2018. 11:24

Вредновао сам рад колеге Зорана Лазића на овом линку
Задаци су одлични, циљеви и исходи су лепо повезани. Посебно ми се свиђа што је рад о електромотору, јер ми је хоби RC авиомоделарство, аматерски додуше и обожавам brushless електромоторе. Задаци крећу од мање сложених ка баш креативним и сложеним. Врло је тешко одредити когнитивне процесе и знања који се подстичу задацима јер је укључено више процеса у исто време. Процеси функционисања електромотора су врло озбиљни и то је право ремек дело техничког достигнућа, потребан је стварно креативан ум који те процесе може да схвати и реши ове задатке. Свиђа ми се што овако компликовану ствар колега дефинише врло јасно и прецизно. Ако има неких недоумица о томе да ли задаци подстичу праве процесе и знања треба узети у обзир да је то једана спрега између више знања и процеса и мислим да је врло тешко направити јасне разлике.

3. МОДУЛ - 12. задатак

поставио/ла Милан Андрић 18.02.2018. 13:26   [ ажурирано 18.02.2018. 13:28 ]

Мој рад је: Боја / Топле и хладне боје. Коришћена су два веб алата, а у задацима бр.2 и бр.3 постоји линк за њих.

2. МОДУЛ - 9. задатак

поставио/ла Милан Андрић 10.02.2018. 13:55

Унети подаци о програму стручног усавршавања: Школски часопис у служби креативности ученика, ОКЦ семинари

Табела се налази на следећем линку.

Гуглове табеле бих користио за уношење оцена ученика.

2. МОДУЛ - 8. задатак

поставио/ла Милан Андрић 10.02.2018. 13:11   [ ажурирано 10.02.2018. 13:15 ]

Направљен нови календар под именом Школске обавезе, унети догађаји за месец фебруар и календар подешен да буде јаван.

Календар Школске обавезе можете видети на овом линку.

Школске обавезе


1. МОДУЛ - 6. задатак

поставио/ла Милан Андрић 06.02.2018. 08:09   [ ажурирано 08.02.2018. 10:25 ]

Коришћена фотографија је Thoth

Thoth by Kareem | Lions

In-text: (Montgomeryblogs.net, 2018)

Your Bibliography: Montgomeryblogs.net. (2018). Thoth by Kareem | Lions. [online] Available at: https://montgomeryblogs.net/lions2016/2017/03/29/thoth-by-kareem/ [Accessed 8 Feb. 2018].

1. МОДУЛ - 4. задатак

поставио/ла Милан Андрић 06.02.2018. 07:40   [ ажурирано 06.02.2018. 07:41 ]

  1. Подешен налога / језик, лични подаци;
  2. Подешен профил на социјалној мрежи G+:
  3. Додат аватар и подаци о занимању;
  4. На Форуму групе 4 сам укључио у Заједницу ГАзГГ;
 На овом линку можете погледати мој G+ (Гугл плус) профил.

1. МОДУЛ - 3. задатак

поставио/ла Милан Андрић 06.02.2018. 06:57   [ ажурирано 06.02.2018. 07:43 ]

  1. Подешен Gmail налог / језик и додат аутоматски потпис;
  2. Креиране картице ГЛАВНО и ДРУШТВЕНО, и картица НОВОСТИ
  3. Направљена ознака ГАзГГ
  4. Направљена група контаката под именом ГАаГГ
  5. Направљени снимци екрана

1-9 of 9