Група 4‎ > ‎

Мира Меглић

ОШ "Иван Милутиновић" Београд - школски библиотекар

Сваки задатак предајете покрећући нови пост. Пост именујете по модулу, редном броју задатка са цртицом између. На пример: 1. МОДУЛ - 1. задатак
Видео-упутство за покретање и уређивање поста погледајте ОВДЕ.

4. МОДУЛ - 16. задатак

поставио/ла Мира Меглић 17.03.2018. 08:47   [ ажурирано 24.03.2018. 06:58 ]


  1. Покренула сам Гугл-сајт на свом диску и дала му име "ВОЛИМ да РЕЦИТУЈЕМ". Намењен је ученицима који су чланови рецитаторске секције од 5. до 8. разреда. Садржај сајта може се успешно користити у раду са ученицима који су показали интересовање за рецитовање.
  2. Подесила сам да сајт буде јаван.
  3. Странице сајта:
  • ПОЧЕТНА - са добродошлицом члановима секције и свима који посећују сајт. Укратко су изнети циљеви рецитаторске секције и подаци о аутору сајта. (https://goo.gl/oUxLb1)
  • Моћ поезије - страница садржи текст америчког песника Дејна Ђоје (убачен је и линк са подацима о песнику), који обраћајући се младима указује на важност поезије данас. Након овог текста следи упитник за ученике да напишу своја размишљања о значају поезије. (https://goo.gl/fo2QGL)
  • УМЕЋЕ малих КОРАКА - за изражајно читање дат је прозни текст Антоана де Сент Егзиперија "Умеће малих корака", са задатком да ученици да анализирају садржај ради успешнијег изражајног читања и одговоре на задата питања. (https://goo.gl/fK6AT4)
  • Упутства за рецитовање - страница се односи на практичне савете Ралета Дамјановића о рецитовању (на крају се налази линк ка Гугл документу "ПРАВИЛА ЗА ИЗРАЖАЈНО ЧИТАЊЕ И РЕЦИТОВАЊЕ"). На сајту је постављена и презентација "РЕЦИТОВАЊЕ: вештина уметничког казивања поезије" која може послужити као основа за часове рецитаторске секције. (https://goo.gl/2DBGSq)
  • Занимљива питања - страница намењена за вежбање изговора, дикције, пауза, интерпункције на часовима секције. Садржи брзалице и песму "Шума. Шушањ" Милована Данојлића. (https://goo.gl/PzR2bv)
  • Примери рецитација - страница садржи уводни текст о уметничкој вредности рецитације и примере песама наших познатих писаца/песника са YouTube-a, у интерпретацији познатих личности по избору аутора сајта. (https://goo.gl/FMygMn)
  • Корисне адресе - страница саджи адресе корисних сајтова са поезијом. Поред тога, постоји и адреса на почетку која води до кратког прелиставања књиге "Умеће рецитовања". (https://goo.gl/wKcZBD)
  • Када те остави она коју волиш... - ово је подстраница "Примери рецитација" где је дата истоимена песма Бране Петровића у извођењу глумца Петра Краља преузета са YouTube-a уз кратак коментар. (https://goo.gl/eRqjUa)
  • Контакт - посетиоци сајта позивају се на сарадњу. (https://goo.gl/EE5oC5)
     4. Сајт је публикован.

3. МОДУЛ - 12. задатак

поставио/ла Мира Меглић 25.02.2018. 08:46

Обрадила сам  наставну јединицу Месец и његова бака .
Рад се налази на следећем линку.

3. МОДУЛ - 13. задатак.

поставио/ла Мира Меглић 25.02.2018. 08:31

Вредновала сам задатак  И песни бывают учебными (час руског језика у првом разреду средње школе) који је урадила колегиница Анђа Симић.
Задатак се налази на следећем линку
За ову врста задатака било ми је потребно много више времена за решавање, јер не радим као  наставник, већ у  библиотеци.
Да бих дала адекватан одговор у вези са задатком, морала сам да пронађем  додатне  информације, у складу са мојим знањем и познавањем проблематике.
Ипак је ово за мене био изазов, и добра вежба, јер сам стекла нека потребна знања, примењива и у мом послу,  покушавајући да што стручније проценим  задатак.

3. МОДУЛ - 14. задатак.

поставио/ла Мира Меглић 24.02.2018. 16:58   [ ажурирано 26.02.2018. 13:04 ]

  • Користила  сам Јутјуб . 
  • Претрагом  Јутјуба пронашла са занимљиве  мултимедијалне садржаје, који приказују раскошну  унутрашњост и спољашњост најлепших библиотека света, који могу  искористити у свом послу у школи. Креирала сам плејлисту од 7 снимака, који су тематски повезани  и насловила је НАЈЛЕПШЕ БИБЛИОТЕКЕ СВЕТА. 
  • Доступно на следећем  линку. 
    Користећи овај материјал, код ученика подстичем: визуелну, интерперсоналну и интраперсоналну интелигенцију.

Јутјуб је популарни сервис за размену видео садржаја гдје корисници могу постављати, прегледати и оцењивати видео снимке. За постављање садржаја потребна је регистрација, док за прегледање није, изузев садржаја који није примјерен за особе млађе од 18 година.
  • Коришћењем популарног медија као што је Јутјуб, са широким распоном тема, лако се приступа образовним ресурсима, који могу да се користе у настави. Доступан је велики број занимљивих лекција;

  • Информисање о употреби информационо-комуникационих технологија у образовању, путем Јутјуб снимака;

  • Приказивање различитих истраживања и њихових резултата у образовању;

  • Постављање едукативних садржаја и кратких емисија;

  • Подстицање ученика да анализирају, критички промишљају и самостално креирају видео садржаје едукативног карактера на Јутјубу;

  • Праћење пропуштених предавања (ако су снимљени), конференција, догађаја...

  • Давање домаћих задатака, са упутствима и материјалима;

  • Формирање плејлисте едукативних садржаја, омиљених видео снимака, музике и дељење, јавно или приватно;

Намера да ученицима прикажем прелепе и јединствене  светске библиотеке, њихов изглед и посебност је да их подстакнем да библиотеке доживе,

не као тиха забачена средишта стицања знања, већ и примере раскошне лепоте од којих застаје дах, због ретких и вредних издања, а које по архитектури

и ентеријеру, али и поседовањем  осталих уметничких особености (сликарство, вајарство) најречитије говоре о  култури  неког народа, државе или епохе.

Радом на часу у медијатеци и поделом na групе, са упутствима како да ураде формирање плејлисте од најмање 3 примера (рецимо) најстаријих, највећих, модерних и приватних библиотека, код ученика подстичем лингвистичку, логичку, интерперсоналну, интраперсоналну и визуелну интелигенцију.



2. МОДУЛ - 8. задатак

поставио/ла Мира Меглић 18.02.2018. 07:45   [ ажурирано 18.02.2018. 07:46 ]

У овом задатку сам урадила следеће: 
  • Направила сам нови календар и дала му име Школске обавезе.
  • Подесила сам временску зону, локацију и учинила га јавним. 
  • Уписала сам обавезе за наредних месец дана (од 18.02 до 18.03.2018.)
Мало сам се теже снашла са календаром јер постоји разлика између упутства и изгледа календара на мом рачунару. 
Ево линка до календара.

 

Школске обавезе




2. МОДУЛ - 10. задатак

поставио/ла Мира Меглић 18.02.2018. 06:15   [ ажурирано 18.02.2018. 06:33 ]

У овом задатку користила сам алат Гугл диска - презентацију.
Одабрала сам тему "Рецитовање", која ми може послужити за часове рецитаторске секције.
Презентацију сам радила помоћу овог алата јер сам желела да испробам могућности и начин коришћења.
Било ми је занимљиво да научим како да на овај начин направим презентацију.

2. МОДУЛ - 9. задатак

поставио/ла Мира Меглић 16.02.2018. 12:20

У овом задатку вредновала сам и препоручила семинар под називом ,,НТЦ систем учења - развој креативног и функционалног размишљања” који подржава Савез учитеља Републике Србије.

У Гугл табели " 9/4 група - Препоручени СУ" под редним бројем 16, попунила са тражене податке, који могу да се виде  на овом линку.

Већ годинама користим Гугл табеле за евиденцију разних активности у раду (посебно бих истакла вођење статистике позајмљених књига). Веома ми олакшавају посао, јер радим у три физички удаљена објекта и тако успешније могу да координирам разне податке, почевши од броја књига које набављам за библиотеке у три објекта, одржаних часова, евиденције о учешћу ученика са којима спроводим разне активности.  


1. МОДУЛ - 5. задатак

поставио/ла Мира Меглић 13.02.2018. 14:26

У Заједници ГАзГГ 4а, на Гугл +, написала сам први пост у којем сам се укратко представила и приложила фотографију са часа одржаног у библиотеци. Пост сам поставила у категорију Упознавање и представљање. Ево линка који води до тог поста.


1. МОДУЛ - 7. задатак.

поставио/ла Мира Меглић 11.02.2018. 12:20   [ ажурирано 13.02.2018. 16:08 ]

Вредновала сам текст “Дигитално прчкање по мозгу”, који је написао Теофил Панчић.


1. МОДУЛ - 6. задатак.

поставио/ла Мира Меглић 11.02.2018. 05:20   [ ажурирано 13.02.2018. 15:01 ]


У оквиру задатка користила сам слику “etika.jpg”

Your bibliography

  • Online image or video

РЕЛАЦИЈЕ ДРУШТВА ЕТИКЕ И ПРОФЕСИОНАЛНОГ СПОРТА

  •  Etika je nauka o moralu; (filozofija morala), koja istražuje smisao i ciljeve moralnih normi, osnovne kriterijume za moralno vrednovanje, kao i zasnovanost i izvor morala.

    In-text: (Релације Друштва Етике И Професионалног Спорта 2014)

    Your Bibliography: Релације Друштва Етике И Професионалног Спорта. 2014. Image. http://savremenisport.com/slike/tekstovi/tekst_(114)_relacije-drustva-etike-i-profesionalnog-sporta.jpg.

    Please enable flash to have the best experience
      Check for grammar

1-10 of 12