3. МОДУЛ - 14. задатак.

поставио/ла Мира Меглић 24.02.2018. 16:58   [ ажурирано 26.02.2018. 13:04 ]
  • Користила  сам Јутјуб . 
  • Претрагом  Јутјуба пронашла са занимљиве  мултимедијалне садржаје, који приказују раскошну  унутрашњост и спољашњост најлепших библиотека света, који могу  искористити у свом послу у школи. Креирала сам плејлисту од 7 снимака, који су тематски повезани  и насловила је НАЈЛЕПШЕ БИБЛИОТЕКЕ СВЕТА. 
  • Доступно на следећем  линку. 
    Користећи овај материјал, код ученика подстичем: визуелну, интерперсоналну и интраперсоналну интелигенцију.

Јутјуб је популарни сервис за размену видео садржаја гдје корисници могу постављати, прегледати и оцењивати видео снимке. За постављање садржаја потребна је регистрација, док за прегледање није, изузев садржаја који није примјерен за особе млађе од 18 година.
  • Коришћењем популарног медија као што је Јутјуб, са широким распоном тема, лако се приступа образовним ресурсима, који могу да се користе у настави. Доступан је велики број занимљивих лекција;

  • Информисање о употреби информационо-комуникационих технологија у образовању, путем Јутјуб снимака;

  • Приказивање различитих истраживања и њихових резултата у образовању;

  • Постављање едукативних садржаја и кратких емисија;

  • Подстицање ученика да анализирају, критички промишљају и самостално креирају видео садржаје едукативног карактера на Јутјубу;

  • Праћење пропуштених предавања (ако су снимљени), конференција, догађаја...

  • Давање домаћих задатака, са упутствима и материјалима;

  • Формирање плејлисте едукативних садржаја, омиљених видео снимака, музике и дељење, јавно или приватно;

Намера да ученицима прикажем прелепе и јединствене  светске библиотеке, њихов изглед и посебност је да их подстакнем да библиотеке доживе,

не као тиха забачена средишта стицања знања, већ и примере раскошне лепоте од којих застаје дах, због ретких и вредних издања, а које по архитектури

и ентеријеру, али и поседовањем  осталих уметничких особености (сликарство, вајарство) најречитије говоре о  култури  неког народа, државе или епохе.

Радом на часу у медијатеци и поделом na групе, са упутствима како да ураде формирање плејлисте од најмање 3 примера (рецимо) најстаријих, највећих, модерних и приватних библиотека, код ученика подстичем лингвистичку, логичку, интерперсоналну, интраперсоналну и визуелну интелигенцију.



Comments