Група 5‎ > ‎

Горан Петковић

Дом ученика средњих школа "Ангелина Којић Гина", Зрењанин - васпитач

Сваки задатак предајете покрећући нови пост. Пост именујете по модулу, редном броју задатка са цртицом између. На пример: 1. МОДУЛ - 1. задатак
Видео-упутство за покретање и уређивање поста погледајте ОВДЕ.

5. Модул - 18. задатак

поставио/ла Горан Петковић 04.06.2018. 00:32   [ ажурирано 07.06.2018. 00:11 ]

 Пост под називом ""Шкакљиво", али прихватљиво" можете погледати на следећем линку:

У овом задатку користио сам трећи степен рефлексије "Примена", мада има и степена "Разумевање" али наведено је да се одабере само један.

3. Модул - 13. задатак

поставио/ла Горан Петковић 23.05.2018. 02:47   [ Ажурирао/ла 06.06.2018. 01:05 Семинари Сазнања ]

Вредновање задатка колеге Станка Кржића "Како лети авион" можете погледати на следећем линку:

У овом задатаку вредновао сам рад под називом "Како лети авион". Пажљиво сам прочитао задатке, и није било лако, морам признати да је рад прилагођен узрату деце, где могу да покажу више знања од конкретно обрђеног. 
За вредновање задатака свакако треба бити лице које је компетентно, ја сам се потрудио да спознам циљ задатака и шта они тачно треба да резултирају код ученика.
Задаци су свеобухватно осмишљени и доста су ми помогли да конципирам неке своје будуће припреме, свакако уз помоћ гугл алата, који дају широк спектар могућности.

ПОМОЋ у ВРЕДНОВАЊУ

1Б  Истражити Јутјуб чланке како би се открили садржаји у вези са темом: ,,Како авион лети''. У тим снимцима и на Гугл претраживачу треба открити основне податке, преузети материјал. 

Сваки критеријум је засебно вредован, образложењем, а косим словима су наведени савети и предлози за побољшање. 

  • 1.критеријум – Задатак је у функцији циља који је дефинисан у циљевима часа: Разумевање основних принципа лета авиона. Исход који би требао да проистекне из циља и задатка дефинисан је делимично:  Ученик уме да претражује веб садржаје и оформљује банку података коју ће искористити за израду сопствене презентације. Још није постигнут исход оформљења презентације, а запостављен ј исход да ученик разуме принципе лета.
  • 2.критеријум – Аутор је одредио чињеничну врсту знања у овом задатку. То је тачно јер ученик сам истражује нет и прикупља податке, текстуалне и видео, уз помоћ којих ће сазнати чињенице о лету авиона. Ако ученик из материјала усваја и принципе лета, онда се може говорити о концептуалном знању.
  • 3.критеријум – Аутор је одредио примену као процедурално знање које ученицима развија овај задатак. Ученици овде сами трагају за изворима знања и треба да открију најкорисније и сачубају их ради проучавања и разумевања теорије лета. У таквом задатку ученици морају да одаберу најкорисније изворе на нету па ће морати анализирати сваки извор. Још увек не примењују знање како је то аутор назначио, па ниво знања аутор треба да одреди боље.
  • 4.критеријум – Од веб-алата у овом задатку ученици ће користити Гугл-претраживач и Јутјуб што су адекватни алати за проналажење образовних ресурса о било којој теми, па и о теорији лета.
  • 5.критеријум – Инструкције за ученике су јасне и упућене директно ученику онако како би ученицима било речено на часу. Међутим, нејасно је да ли ученици имају предзнања о  напредној претрази, селектовању информација и вредновању да би дошли до најбољих. Зато мислим да је уз инструкцију о теми претраге требао бити додељен и подсетник о начину селектовања и вредновања  информација. Још боља би било да је наставник ученицима уштедео време и избегао ситуацију да ученицима одвуче пажњу неодговарајући ресирси, тако што им постави линкове са јасним инструкцијама шта у њима треба да проуче и како да им приступе и с којим циљем.
  • 6.критеријум – Задатак је намењен ученицима 1. разреда средње школе и примерен је узрасту јер ученици у том периоду умеју да претражују и бирају одговарајуће информације и ресурсе.

 

4. Модул - 16. задатак

поставио/ла Горан Петковић 07.05.2018. 03:40   [ ажурирано 08.05.2018. 01:26 ]

Сајт је израђен ради упознавања са појмом соларних панела, и приказ поставке истих у Дому ученика средњих школа "Ангелина Којић-Гина".

  1. Прва страница је Почетна страница:https://tinyurl.com/y7udts3l
  2. Друга страница "О соларном систему: https://tinyurl.com/y9czesb7
  3. Трећа страница "Ефекти соларног постројења у Дому ученика средњих школа":https://tinyurl.com/yckztft8   
    1. Подстраница "Приказ шеме соларне инсталације у Дому ученика":https://tinyurl.com/ybfp2pto
  4. Страница "Контакти": https://tinyurl.com/y98jc6dw



        

3. Модул - 12. задатак

поставио/ла Горан Петковић 06.03.2018. 04:58   [ Ажурирао/ла 06.03.2018. 04:58 Семинари Сазнања ]

Назив рада: Горан Петковић - Болести зависности можете 
Рад можете погледати на следећем линку:

2. Модул - 9.задатак

поставио/ла Горан Петковић 01.03.2018. 04:33   [ Ажурирао/ла 01.03.2018. 04:34 Семинари Сазнања ]

 Назив семинара је "Другачије о насиљу - реци не јер боли".

Попуњену табелу можете погледати на следећем линку.

Гугл табеле можемо користити са више аспеката у васпитном раду са ученицима, на пример сагледавање проблема у образовању која су компатибилна и са процесом васпитања ученика. ( када говоримо о заједничкој категорији, ученика средње школе).


2. Модул - 8.задатак

поставио/ла Горан Петковић 23.02.2018. 05:32   [ Ажурирао/ла 23.02.2018. 05:34 Семинари Сазнања ]

Календар можете погледати на следећем линку:

Школске обавезе


1. МОДУЛ - 6. задатак

поставио/ла Горан Петковић 16.02.2018. 14:34   [ Ажурирао/ла 20.02.2018. 05:26 Семинари Сазнања ]

Користио сам слику DaVinci's 'Vitruvian Man'

http://math.afterschooltreats.com/wfdata/frame119-1019/pressrel2.asp
(Anon, 2018)

Hombre de Vitruvio

In-text: (Es.wikipedia.org, 2018)

Your Bibliography: Es.wikipedia.org. (2018). Hombre de Vitruvio. [online] Available at: https://es.wikipedia.org/wiki/Hombre_de_Vitruvio [Accessed 20 Feb. 2018].

Please enable flash to have the best experience
Check for grammar

1. МОДУЛ - 4. задатак

поставио/ла Горан Петковић 16.02.2018. 13:55   [ Ажурирао/ла 16.02.2018. 14:10 Семинари Сазнања ]




  • Страницу са личним подацима сам имао, само сам додао податке о образовању, о запослењу, месту где и живим и остало. Подаци су јавни.
  • Убацио сам своју слику, име и презиме ћириличним писмом
  • Послао сам захтев за прикључење заједници и чекам ваш одговор са нестрпљењем, како бих лајковао вашу поруку добродошлице :)
  • Предајем вам овај задатак
  • Линк до мог профила

1. Модул - 3. Задатак

поставио/ла Горан Петковић 13.02.2018. 05:32   [ Ажурирао/ла 13.02.2018. 05:32 Семинари Сазнања ]

Подешен профил-име и презиме према службеном писму
Унет аутоматски потпис
Формирана група "Дом ученика"
Отворене картице "Друштво", "Промоција", "Новости", "Форуми"
Форимирана ознака ГАзГГ и подознака Поруке предавача

1-9 of 9