Група 5‎ > ‎

Иванка Крајишник

Дом ученика средњих школа, Крагујевац - васпитач

Сваки задатак предајете покрећући нови пост. Пост именујете по модулу, редном броју задатка са цртицом између. На пример: 1. МОДУЛ - 1. задатак
Видео-упутство за покретање и уређивање поста погледајте ОВДЕ.

5. МОДУЛ - 18. задатак

поставио/ла Иванка Крајишник 17.05.2018. 13:52

Одабрала сам да пишем под ознаком Креирање
Мој пост можете погледати на линку.

4. МОДУЛ - 16. задатак

поставио/ла Иванка Крајишник 16.05.2018. 07:32

Направила сам сајт часописа Дома ученика средњих школа Крагујевац '' АртеМагазин''. Сајт је намењен свим ученицима Дома, да могу да осим штампаног издања прате рад новинарске секције и преко овог сајта. У суштини ово је само скица, која још мора детаљно да се разради.
    1. подстраница говори о последњем броју часописа https://tinyurl.com/y9p8g9ez
      1. подстраница текст о литерарном и ликовном конкурсу https://tinyurl.com/y9phwvd4
      2. подстраница о забавним вечерима https://tinyurl.com/ybz4nkad
      3. подстраница о нутриционистичком клубу  https://tinyurl.com/y6uddez5
Видим да када отварам линкове појављује ми се сајт али и оловчица у доњем десном углу, као да други могу да га мењају. Када то изменим на сајту, означим опцију да може само да се види, не знам како да сачувам ту опцију. 

3. МОДУЛ - 13. задатак

поставио/ла Иванка Крајишник 14.05.2018. 00:30

Мој задатак је да вреднујем рад колегинице Јелене Рашковић. Како ми је Блумова таксикономија потпуно непозната, мало сам истраживала и надам се да је моје вредновање Јелениног рада добро. С обзиром да се ради о комплексном роману, за конкретан час, циљ  је јасно дефинисан. Током часа ученици се упознају са историјским приликама и вођени су да разумеју социјално економски статус Срба тог времена. Допада ми се начин на који ауторка креће у анализу романа Милоша Црњанског, јер свакако обухвата један широк историјски оквир. Моја сугестија је да се више користе веб алати, рецимо ју тјуб, гугл претраживачи, како би ученици сами дошли до одрђених сазнања. 
Задатак који сам вредновала може се видети на линку

2. МОДУЛ - 10. задатак

поставио/ла Иванка Крајишник 13.05.2018. 23:54

  • Користила сам гугл документ
  • Направила сам тематску припрему васпитача
  • Документ сам назвала: Тематска припрема васпитача '' Конфликти и конструктивно решавање конфликата''
  • Документ се може погледати на https://docs.google.com/document/d/1HOy6enuwUJyhXSnR6-r4sueYi8BmcvCKF_Z0GA7VZI4/edit

3. МОДУЛ - 12. задатак

поставио/ла Иванка Крајишник 11.05.2018. 07:17   [ ажурирано 13.05.2018. 23:33 ]

С обзиром да радим као васпитач у Дому ученика, мој '' предмет '' је у ствари тема из програмског подручја Животне вредности- '' Конфликти и конструктивно решавање конфликата''. Тема се обрађује пленарно, са целом васпитном групом, методом упућивања, пружања информација и подстицањем на самостални рад. Блумова таксикономија је за мене нови термин и ми је не користимо у раду. Мој рад  можете погледати на  линку

2. МОДУЛ - 9. задатак.

поставио/ла Иванка Крајишник 09.05.2018. 12:46   [ ажурирано 09.05.2018. 12:47 ]

  • Вредновала сам семинар '' Креативни рад са ученицима на превенцији злоупотребе психоактивних супстанци''. 
  • Линк до табеле можете видети овде
  • Гуглову табелу у пракси могу користити за рад у васпитној групи. Рецимо приликом распореда дужности ученика у васпитној групи. Или у раду новинарске секције, да могу да пратим шта је који ученик урадио, да ли је на време испунио свој задатак, како га је урадио, евентуално за самопроцену сопственог рада.

2. МОДУЛ - 8. задатак

поставио/ла Иванка Крајишник 09.05.2018. 12:12   [ ажурирано 10.05.2018. 02:49 ]

Календар Школске обавезе , може се видети на https://calendar.google.com/calendar/embed?src=0u26bituer7nmmi93fpq1fkl58%40group.calendar.google.com&ctz=Europe%2FBelgrade

Школске обавезе


1. МОДУЛ - 7. задатак

поставио/ла Иванка Крајишник 07.05.2018. 14:43

Излиставајући Референце , у делу Гуглање наишла сам на једну која говори о библиотекама. То ме је на први поглед заинтересовало и када сам отворила линк одвео ме је до сајта Народне библиотеке Србије.У питању је чланак GOOGLE И БИБЛИОТЕКЕ , аутора Весне Ињац. 

1. МОДУЛ - 5. задатак

поставио/ла Иванка Крајишник 07.05.2018. 14:16   [ ажурирано 10.05.2018. 01:16 ]

Отворила сам страницу Форума групе 5 и написала пост у коме се представљам. Такође сам додала и линк до сајта Дома у коме радим. Моје представљање можете прочитати овде

1. МОДУЛ - 6. задатак

поставио/ла Иванка Крајишник 06.05.2018. 10:47

Користила сам слику Леонардо да Винчи


  •                                                                                                                            
    • E-book or PDF

      LÉONARD DE VINCI : ANATOMISTE

      In-text: (Léonard de Vinci : Anatomiste, 2012)

      Your Bibliography: Léonard de Vinci : Anatomiste. (2012). [ebook] royalcollection. Available at: https://www.royalcollection.org.uk/sites/default/files/Leo%20languages_French_0.pdf [Accessed 6 May 2018].

      Please enable flash to have the best experience
        Check for grammar




1-10 of 12