3. МОДУЛ - 13. задатак

поставио/ла Јелена Рашковић 14.05.2018. 06:46   [ ажурирано 15.05.2018. 00:15 ]
Вредновала сам рад колегинице Иванке Крајишник. Најпре сам анализирала прилог Помоћ за лекцију Блумова таксономија, а потом приступила вредновању задатка.
Колегиница Иванка је врло јасно и прецизно дефинисала задатке, а циљеви и исходи су добро повезани.
Допада ми се што је одабрала ову тему из програмског подручја Животне вредности, јер су конфликти актуелна проблематика адолесцената и међувршњачких односа. Јако је битно да се код ученика развија способност за конструктивно решавање конфликата. Мишљења сам да би за ученике било јако занимљиво да један од задатака буде креирање радионице на нивоу васпитне групе како би они сами симулирали конфликтне ситуације и покушали да на један конструктиван начин исти реше.
Линк ка Иванкиној Таксономској таблици и мом вредновању задатка, налази се ОВДЕ.




Comments