Група 5‎ > ‎

Радосава Поповић

ОШ "Бранко Ћопић", Видиковац - Раковица, педагошкиња, наставник грађанског

Сваки задатак предајете покрећући нови пост. Пост именујете по модулу, редном броју задатка са цртицом између. На пример: 1. МОДУЛ - 1. задатак
Видео-упутство за покретање и уређивање поста погледајте ОВДЕ

5. МОДУЛ- 19. задатак.

поставио/ла Радосава Поповић 06.06.2018. 08:39   [ ажурирано 06.06.2018. 09:42 ]

У оквиру овог задатка поставила сам још два поста на блог. Одлучила сам се за области Разумевање  и Креирање.

Да бисте видели моје постове, следите следеће две везе:



5. МОДУЛ - 18. задатак

поставио/ла Радосава Поповић 06.06.2018. 04:56

У посту на нашем блогу писала сам о примени и колко су гугл апликације за нове генерације битне

Можете видети овде:https://tinyurl.com/y7ud9xox

3. МОДУЛ - 13. задатак.

поставио/ла Радосава Поповић 03.06.2018. 06:18   [ ажурирано 05.06.2018. 12:03 ]

Вредновање овог задатка можете видети овде

Задатак је лепо осмишљен и јасан.Тешко је било колегиницу оцењивати теоретски а види се да је практично час потпуно испуњен.

ПРЕВРЕДНОВАЊЕ 1. ЗАДАТКА

1. Увежбати кретање у блоку у зони 3, кретање из зоне 3 у зону 2 и зону 4 укрштеним кораком (чињенично знање, разумевање

  • 1.критеријум – Задатак за ученике формулисан је као циљ : неодређено, у инфинитиву па су они у складу. Задатак садржи конкретније радње које ученици треба да обаве.  
  • 2.критеријум – Ауторка је одредила задатак као чињенично знање по врсти. Пошто ученици увежбавају  кретање вероватно је пре те вежбе претходило неко објашњење које би било чињенично знање, а сама вежба је више од чињеничног знања – концептуално јер ученици усвајају концепт одбране у одбојци. Ауторка није много погрешила, али је слободно могла одабрати следећу врсту знања.
  • 3.критеријум – Когнитивни ниво који развија код ученика овај задатак по ауторки је разумевање, што може да буде тачно јер вежбајући ученици разумеју сам концепт као технику одбране.
  • 4.критеријум – У задатку сене види да ауоторка користи веб-алате. Да би захтев о коришћењу веб-алата био задовољен, ауторка је требало да одабере лекцију у којој може да користи веб-алате.
  • 5.критеријум –Задатак је формулисан делимично јасно. За инструкције користимо језичке формулације које и у пракси а би се ученицима требало обратити са: Увежбајте кретање у блоку у зони 3… Нејасно је на који начин ће то увежбати јер постоје неколико радњи једна иза друге (по зонама), па се не зна да ли сви одједном раде све радње, једну за другом, једни иза других.
  • 6.критеријум – Задатак је прилагођен узрасту. Претпостављам да се одређена правила у одбојци стално увежбавају.

4. МОДУЛ - 16. задатак

поставио/ла Радосава Поповић 02.06.2018. 13:38   [ ажурирано 04.06.2018. 11:29 ]

У овом задатку сам покушала да приближим појам Медијације кроз корисне јутуб клипове и слике у функцији решавања вршњачког насиља.


Eво и директног линка до мог сајта израђеног на Гугл сајтовима новије генерације.



3. МОДУЛ - 14. задатак.

поставио/ла Радосава Поповић 27.05.2018. 12:35   [ ажурирано 28.05.2018. 11:44 ]

Истраживањем интернета открила сам веома занимљиве снимеке који могу бити употребљени у настави
Ови снимци тичу се основа медијације (решавање сукоба)
Ученик може кроз видео ѕапис научити принципе и фазе медијације.Много више информација може добити која је уједно занимљива и лако приступачна.Интеракција приликом учења постоји јер ученик може да прати плеј листу и може да истражује сопственим редоследом материјал.

Задатак ученика је да учењем из плеј листе коју сам поставила стекне одређена теоретска знања на која га упућује први видео приказ са плеј листе.Затим деца уче и из властитог искуства кроз лична ангажовања.Кроз игру улога дете се децентрира и развија појмовно мишљење.У другом видео може видети важност лицног ангажовања.У трећем снимку са јутуба питају се и родитељи о медијацији.Они дају подршку деци да путем медијације решавају конфликте.А знамо да је учење по моделу један од основниих видова учења.

3. МОДУЛ - 12. задатак

поставио/ла Радосава Поповић 26.05.2018. 06:24   [ ажурирано 28.05.2018. 04:25 ]

2. МОДУЛ - 9. задатак.

поставио/ла Радосава Поповић 24.05.2018. 14:26   [ ажурирано 25.05.2018. 09:41 ]

Вредновала сам семинар: Школски форум позориште у превенцији вршњачког насиља

Табелу са нашим препорукама за стручно усавршавање можете видети овде

Овакве табеле су изузетно практичне и вишеструко корисне. Ученици као и студенти би, на пример, могли направити листу књига са описом, коментарима и препоруком за читање. Такоће има опција делити и постављати корисне занимљиве књиге као и озбиљне теме о којима се може дискутовати .Ове табеле су исто тако корисне за израду планова евиденција...И служе целокупно за једно лепо истраживање и ученика а и студената у једном лепом корисном и такоће креативном смислу које свима понекад треба.

2. МОДУЛ - 8. задатак.

поставио/ла Радосава Поповић 24.05.2018. 08:50

Направила сам нови календар и дала му име "Школске обавезе";
Унела сам опис, подесила временску зону и учинила календар јавним;
У календар сам унела најважније обавезе које ћу имати до краја месеца;
Начинила сам календар јавним, што се може видети на следећем линку:https://calendar.google.com/calendar/embed?src=hnlsk6brpio3lh2uurjfnv5e28%40group.calendar.google.com&ctz=Europe%2FBelgrade
Уградила сам календар у пост преко опције "Уметни"





1. МОДУЛ - 6. задатак

поставио/ла Радосава Поповић 20.05.2018. 09:46   [ ажурирано 22.05.2018. 05:33 ]

1. Модул.- 4. задатак

поставио/ла Радосава Поповић 17.05.2018. 09:30   [ ажурирано 19.05.2018. 07:02 ]

  • . Уређивала налог и профил за укључивање у заједницу ГАзГг 
  • Подесила сам профил на мрежи Гугл + (поставила слику, унела податке о запослењу и месту у ком живим и учинила их јавним);
  •  Послала сам захтев за укључивање у Заједницу ГАзГГ 5
  • Мој профил моžете да видите овде

1-10 of 12