3. МОДУЛ - 14. задатак.

поставио/ла Радосава Поповић 27.05.2018. 12:35   [ ажурирано 28.05.2018. 11:44 ]
Истраживањем интернета открила сам веома занимљиве снимеке који могу бити употребљени у настави
Ови снимци тичу се основа медијације (решавање сукоба)
Ученик може кроз видео ѕапис научити принципе и фазе медијације.Много више информација може добити која је уједно занимљива и лако приступачна.Интеракција приликом учења постоји јер ученик може да прати плеј листу и може да истражује сопственим редоследом материјал.

Задатак ученика је да учењем из плеј листе коју сам поставила стекне одређена теоретска знања на која га упућује први видео приказ са плеј листе.Затим деца уче и из властитог искуства кроз лична ангажовања.Кроз игру улога дете се децентрира и развија појмовно мишљење.У другом видео може видети важност лицног ангажовања.У трећем снимку са јутуба питају се и родитељи о медијацији.Они дају подршку деци да путем медијације решавају конфликте.А знамо да је учење по моделу један од основниих видова учења.
Comments