Група 5‎ > ‎

Славица Прпа

ОШ "Вук Караџић", Пожаревац, наставник српског језика

Сваки задатак предајете покрећући нови пост. Пост именујете по модулу, редном броју задатка са цртицом између. На пример: 1. МОДУЛ - 1. задатак
Видео-упутство за покретање и уређивање поста погледајте ОВДЕ.

5. МОДУЛ - 19. задатак

поставио/ла Славица Прпа 04.06.2018. 05:24

Разумевање: https://tinyurl.com/ybrh8uly

Креирање: https://tinyurl.com/y76tgfcu

5. МОДУЛ - 18. задатак

поставио/ла Славица Прпа 04.06.2018. 04:58

У посту на нашем блогу писала сам о примени.

4. МОДУЛ - 17. задатак

поставио/ла Славица Прпа 03.06.2018. 00:28   [ ажурирано 03.06.2018. 03:19 ]

Колега којем сам дала дозволу за уређивање сајта је Станко Кржић.

Ово је линк до странице поста који је он уредио.



4. МОДУЛ - 16. задатак

поставио/ла Славица Прпа 31.05.2018. 09:11

Овај сајт ми је био неопходан! Направила сам га да бих приказала активности Читалачког клуба који сам ове године почела да водим у школи. Имам још материјала који треба да поставим, пре свега извештаје са преосталих радионица које смо одржали и галерију. Чим нађем мало времена и извучем се из мајског лудила, то ћу и учинити.

3. МОДУЛ - 13. задатак

поставио/ла Славица Прпа 27.05.2018. 22:49

Вредновање задатка можете погледати овде.

Било ми је тешко одређивање врсте знања и когнитивних процеса - то је оно са чиме и иначе имам проблем. 

3. МОДУЛ - 15. задатак

поставио/ла Славица Прпа 27.05.2018. 14:01

  • Изабрала сам апликацију "Сторибирд" (Storybird), повезала сам је директно;
  • Апликација помаже онима који немају надахнућа за писање тако што им понуди слику на основу које безидејни писци обликују причу. То може бити једна слика која ће подстаћи рађање песме, али и читава колекција из које настаје дуга прича;
  • Направила сам (веома) кратку вежбу о променљивим врстама речи; 
  • Ова вежба направљена је за мог ученика петака који ради према индивидуализованом програму и, на жалост, ово је највише што он тренутно може да уради када су врсте речи у питању;
  • Вежбу можете видети овде.

3. МОДУЛ - 14. задатак

поставио/ла Славица Прпа 25.05.2018. 07:13   [ ажурирано 25.05.2018. 09:18 ]

  • Користила сам алат "Гугл уметност и култура", моја галерија се зове "Хиперборејац у Италији";
  • Галерију можете погледати овде
  • Материјал из овог задатка подстиче визуелну/просторну и интраперсоналну врсту интелигенције;
  • Овај алат ми је првенствено користан при обради књижевних дела и може се применити за израду галерија које би осветљавале различите аспекте дела: пишчево кретање у простору, простор дела, историјски догађаји као важан контекст одређених књижевних дела, кретање књижевних ликова, приказ дела путем уметничких дела која се јављају у тексту...  

3. МОДУЛ - 12. задатак

поставио/ла Славица Прпа 24.05.2018. 12:05

2. МОДУЛ - 11. задатак

поставио/ла Славица Прпа 19.05.2018. 14:31   [ ажурирано 19.05.2018. 14:35 ]

Задатак сам радила са колегом Станком Кржићем.

Направили смо презентацију, тема је "Житије ајдук Вељка Петровића" од Вука Стефановића Караџића.

С обзиром на то да смо обоје србисти, а да се мени приближава огледни час на ту тему, одлучили смо да направимо презентацију која ће нам користити у настави, на часу обраде наведеног дела. Наравно, надамо се да ће наша презентација бити од користи и другим колегама.

Иницијатива је била Станкова, он је позвао колеге заинтересоване за сарадњу, а ја сам му се јавила. Слично је остало до краја рада на задатку: Станко је био вођа, а ја сам га пратила. Оваква подела улога ми је сасвим одговарала јер не сматрам себе добрим вођом - више сам добар следбеник. 

Састали смо се два пута у реалном времену, први пут да бисмо разменили идеје и поделили задатке, а други пут да бисмо урађено прокоментарисали, дорадили и поделили у дељеној фасцикли. Рад је трајао само два дана, између сусрета обоје смо савесно урадили свој део посла и састали се у предвиђено време.

Сарадња је била лака, пријатна и ефикасна. При првом сусрету прецизно смо одредили шта је чији део посла и тога смо се држали. Станко је направио прва четири слајда, а ја сам уредила слајдове који се односе на рад на тексту и осмислила истраживачке задатке за групе (од 5. до 9. слајда). При другом сусрету прокоментарисали смо урађено, дали једно другом сугестије и извршили мање исправке. Затим смо, на Станков предлог, додали још три слајда са литературом, смерницама за наставнике и прилогом. За комуникацију смо користили чет и коментаре.

Након почетног упознавања са изгледом презентација на Гугл-диску, није било никаквих тешкоћа у раду. Предности је много, као и увек када се деси да сарађујете са колегом са којим се добро разумете. Лепо кажу људи да су две главе паметније од једне.

Када смо уредили презентацију, допунили смо јој и назив. На самом почетку Станко је направио документ и насловио га: "Славица Прпа и Станко Кржић - презентација". У последњој фази допунила сам наслов нашом темом, те он сада гласи: "Славица Прпа и Станко Кржић - "Житије ајдук Вељка Петровића, презентација". Станко је био тај који је презентацију поставио у дељену фасциклу. Признајем, и ја сам покушавала, али је он био бржи, спретнији и бистрији. :) Срећом, као добар колега одмах ми је објаснио како и сама то могу да учиним.  

1. МОДУЛ - 7. задатак

поставио/ла Славица Прпа 17.05.2018. 12:13

Вредновала сам извор "100 Гугл-трикова за наставнике".

1-10 of 17